Even opnieuw... ik kon niet posten vanwege inactiviteit...
Waar het ongeveer op neerkwam is het volgende:
Ik wilde net mijn bestelling bij superskoda bevestigen voor de volgende achterbumperbeschermer:
http://www.superskoda.com/Skoda/FAB...stic-rear-bumper-upper-skirt-protection-panel maar kwam erachter dat de verzendkosten hoger zijn dan dat ding zelf is.
Ik wil wel wat gegevens gaan verzamelen van allerlei gebruikers die al dingen besteld hebben ( wel voor de nieuwe Greenline natuurlijk ), waar ze dat besteld hebben en wat ongeveer de kosten waren. Zodoende kunnen nieuwe en huidige eigenaren wellicht samen dingen gaan bestellen om de verzendkosten een beetje te drukken. Ik woon zelf bijvoorbeeld in Rijswijk en het kan dus interessant zijn om dat samen te doen.
Dus: stuur eventueel linkjes op via een persoonlijk bericht, of laat ze achter bij mijn account. Dan zal ik proberen zoveel mogelijk te verzamelen en daar een nieuw topic voor te maken.
Denk dat de volgende items wel interessant zijn (als ze te bestellen zijn via internet):
- schotjes voor de kofferbak
- achterbumper beschermstrip
- instap beschermstrips voor bij de portieren
- netten voor in kofferbak
- kortere antenne ( kan via eBay natuurlijk )
- zonnebril houden midden boven, of eventueel bij bestuurder links boven hoofd ( waar greep zou kunnen )
- ...?
Toen ik maandag mijn auto op ging halen en ik aangaf wel interesse te hebben in schotjes voor de kofferbak gaf hij doodleuk aan dat ik dat ook wel gewoon onderin de kofferbak kon leggen. Eeuh, ja dat klopt. Maar ik geef gewoon aan: Ik wil eventueel meer betalen, en dan gaat ie daar niet op in!
Ik denk dat het gewoon handig is als er een soort topic komt waar in de openingspost allemaal linkjes staan naar dingen die men kan kopen. Dan kan men in het topic zelf wel even met een paar mensen afspreken om gezamelijk iets op poten te zetten voor het op laten sturen van bijvoorbeeld 3 bumperstrips om de verzendkosten te drukken.
Ben beniewd!