Automatisch de kofferklep openen

Rem82sch

Senior Member
Mooi filmpje, goed gedaan. Ik wist niet dat Alcomex ook aan particulieren verkoopt. Dat moet ik onthouden, die heb ik misschien nog wel eens nodig.
Alleen dat muziekje...:wtf:
Vraagje: Hoe gaat het dichtdoen van de klep? Moet je die nu niet heel hard dichtdoen, tegen de stempelveren in?
Mooi filmpje, goed gedaan. Ik wist niet dat Alcomex ook aan particulieren verkoopt. Dat moet ik onthouden, die heb ik misschien nog wel eens nodig.
Alleen dat muziekje...:wtf:
Vraagje: Hoe gaat het dichtdoen van de klep? Moet je die nu niet heel hard dichtdoen, tegen de stempelveren in?

Jahoor Alcomex verkoopt ook gewoon aan particulieren.
Natuurlijk heb je wat weerstand met de klep dichtdoen.
Maar dat valt reuze mee, Als je de achterklep begeleid met dichtdoen
valt hij zo in het slot.

Rem82sch

Senior Member
Hallo hier,
Leuk, dat filpje op vorige pagina is mijn witte RS.
Bij mij zitten de springveren er nu bijna een jaar op, en als het niet te koud is werkt het automatisch openen nog steeds perfect.
Ik lees hier nu van het monteren van de Exeo pompen, lost dit het probleem bij iets frisser weer dan op?
Zo ja ga ik me ook eens zo'n setje Exeo pompen bestellen.
Is er iemand die ook weet hoe met de VAG/COM of VAS pc de aanpassing kan gedaan worden zodat bij het ingedrukt houden van de anti carjack open toets de koffer ook opent ipv de ramen die openen?

In iedergeval de Exeo veren zijn krachtiger dan de orginele.
Ik heb nog geen last van, dat hij niet open gaat.

Blackokkie2

Forumguru
Vandaag de stempelveren besteld, i.v.m. minimum bestelbedrag wel 4 besteld, dus heb ik er straks 2 over die door 1 van jullie over te nemen zijn. Dus iemand in de buurt van Almere kan ze afhalen voor exact de helft van mijn kosten, te weten 35 euro nog wat, dus 17,50 euro.

Luke

Forumguru
@ Blackokkie2:
Wil ook wel, maar ben van Belgisch Limburg...Da's 2uren en een kwart rijden, zegt Google maps. o_O
Kan het per post misschien? Ik heb namelijk geen familie ofzo waardoor ik al eens in Nederland zou komen, bijvoorbeeld. Geraak jij eventueel ook makkelijk aan de krimpkousen? Of is dat iets dat je eender waar makkelijk kan verkrijgen..?
Groetjes

Wilko

Senior Member
@ Blackokkie2:
Wil ook wel, maar ben van Belgisch Limburg...Da's 2uren en een kwart rijden, zegt Google maps. o_O
Kan het per post misschien? Ik heb namelijk geen familie ofzo waardoor ik al eens in Nederland zou komen, bijvoorbeeld. Geraak jij eventueel ook makkelijk aan de krimpkousen? Of is dat iets dat je eender waar makkelijk kan verkrijgen..?
Groetjes

Voor erg weinig geld (inclusief verzendkosten) kun je op dx.com krimpkousjes in allerlei maten vinden.
(NB: een dikke kans dat fanman je voor is met die veren, natuurlijk)

Blackokkie2

Forumguru
@ Blackokkie2:
Groetjes

Ik denk dat als ik het naar Belgie moet verzenden je misschien wel goedkoper uit bent door zelf te bestellen.

Jewepe

Forumguru
De veren zijn inmiddels verkocht. Internetboarder reageerde (kennelijk) het snelst. Sorry aan de overige forumleden.

Chrissel

Senior Member
Zo nu heb ik toch wel heel erg veel berichten gelezen maar wie heeft er nog een sletje veren liggen?? en hoe moet het nu precies?

Bovenaan Onderaan