Automatisch de kofferklep openen

MarkvdD

Forumguru
Zo, vanochtend even de gasdrukveren besteld bij Winparts. Als ik thuis ben even de betaling in orde maken en dan wachten tot ze binnen zijn. Ondertussen alvast krimpkous scoren en dan kan er geklust worden .... :)

Rik033

Nieuw lid
Allen,

Volgende week vrijdag krijg ik mijn O2 uit 2011 elegance business. Ook ik ben erg geïnteresseerd in de mogelijkheden automatisch openen achterklep. Is er iemand in de regio Amersfoort die voor een lekker fles wijn mij zou willen helpen deze erin te zetten? Ga ik even zoeken naar een plek om deze aan te schaffen in een van de vele draadjes hier. Dank is groot! Ook altijd geïnteresseerd is nieuwe leuke opties/gadgets/instellingen!

MarkvdD

Forumguru
Zie net in m'n PostNL app dat morgen tussen 16.00u en 18.00u een pakje van Winparts bezorgt gaat worden ..... Hmm, wat zou het zijn .... ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

MarkvdD

Forumguru
Afgelopen maandag de gasveren met de drukveertjes gemonteerd en uiteraard werkt het. Moet wel zeggen dat ik vind dat de klep duidelijk zwaarder sluit, ben benieuwd of dat gaat wennen of dat het ergernis gaat geven.

Het openen is natuurlijk wel ontzettend leuk nu ;)

Heb wel een filmpje (wat eigenlijk natuurlijk niks nieuws is voor hier) maar weet niet hoe ik die via Tapatalk kan bijvoegen?

newwolf84

Forumguru
Klopt dat hij idd wat zwaarder sluit, maar ik ben er inmiddels aangewend. Het gemak via de AB vind ik nog steeds een super gadget waardoor ik het zwaarder sluiten wel voor lief neem.

newwolf84

Forumguru
Mja je hebt de "oude" gasveren neem ik aan nog ? Anders monteer je die weer, kijken of het zwaarder gaat maarja dan zit je misschien met het probleem dat de klep niet meer open gaat.

Eerst maar eens een paar dagen aankijken. :cool: Blijft leuk die gezichten van anderen als jij op afstand de klep opent..

MarkvdD

Forumguru
Ik heb de oude gasdempers nog wel liggen maar daarmee gaat het (in ieder geval bij mij) niet lukken. Heb vooraf bekeken bij welke stand de klep omhoog wordt gedrukt door die gasdempers als ik hem met de hand opende maar dat was vrij hoog. Te hoog om die afstand met de drukveertjes te overbruggen.

We gaan het gewoon eens lekker gebruiken en genieten van heg gemak bij het openen. We gaan het zien en beleven ;)

Kim_n

Actief lid
Ik heb mij hier vandaag ook gewaagd aan dit projectje :D . Eerst even bezig gehouden met het inbouwen van de knop, dit was slechts een 45minuutjes werk dankzij de goede how to van @Jee13 ! Dan de stempelveertjes erop gezet en alles werkte van de eerste keer :yeehaa:. Nu heb ik wel nog een setje alcomex over dus moest er iemand interesse hebben :D

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik ga mijn O2 ook maar weer eens wat verwennen en wat kleine aanpassingen doen. Ik heb hem te lang alleen gebruikt als vervoermiddel ;)

Heeft er iemand toevallig nog een setje stempelveren over dat ik kan overnemen?

Laatst bewerkt:

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik heb net de gasveren besteld bij auto-onderdelen24.nl en ik koop van @Kim_n de stempelveren, dus het is nu alleen nog wachten tot alles binnen is. Heb ik tenminste tijd om nog even 19x50 krimpkous te halen :D

Bovenaan Onderaan