Automatisch de kofferklep openen

D

Deleted member 6398

Toen ik mijn O2 inruilde een half jaar geleden had ik niet kunnen denken zo gauw al weer (hard hollend :shutup:) een O2 terug te willen. Dus de stempelveren erin laten zitten helaas. Wie heeft er nog een setje liggen?
Super tipje trouwens van dat knopje, moet er bij de nieuwe ook maar in!!
Oh ja en voor de caravan zaten er ook hulpveren onder, ook laten zitten natuurlijk :banghead:

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 6398

Chrissel, misschien moeten we ze gezamenlijk bestellen, volgens mij moet je er minimaal 4 bestellen om aan je minimale aankoop bedrag te komen.
Ik weet alleen nu even niet of ze voor een facelift even lang moeten zijn als voor een pré fl. Iemand?

D

Deleted member 6398

Top, krijg maar zaterdag pas, dus kan t nog niet controleren

D

Deleted member 6398

Zal ik ze dan bestellen? Doe anders ff via PB, minder topic vervuiling

Petrolhead

Forumguru
Net alles weer origineel gemaakt:
Dus de bandenspanningsknop aangesloten zoals af fabriek, kofferbakknop tijdelijk losgehaald, deze werkte probleemloos inclusief verlichting.
De bandenspanningsknop is nu nog steeds NIET verlicht als ik de verlichting aanzet, de andere knoppen (ESP en PDC voor) zijn wel verlicht.
Ik heb een tweede bandenspanningsknop die ook NIET verlicht is.
Als ik echter de kofferbakknop op de stekker van de bandenspanning zet, is die knop WEL verlicht!
De draden uit de bandenspanningsstekker laten dus wel verlichting toe.

Ik heb na de winterbandenwissel GEEN melding gehad van het bandenspanningssysteem waar ik dat in het verleden ALTIJD kreeg....:pieker::sterretjes::banghead:

Ik vraag me nu af of de bandenspanningsknop wel verlicht moet zijn als de verlichting aan staat of zouden heel toevallig mijn beide bandenspanningsknoppen stuk zijn??

EdK

Forumguru
Is het een Ledje in de knop ??
Zou het zo kunnen wezen dat je de plus en de geschakelde draad moet omdraaien op je schakelaar ( indien mogelijk ?? ) en dat dan je lampje ( ledje) wel brand ??
Led is natuurlijk plus min gevoelig....

Antwoord is puur uit redenatie hoor, ken de gehele schakelaar niet in deze.....

Petrolhead

Forumguru
Verlichting in mijn beide bandenspanningsknoppen is niet defect, als ik deze op de stekker van de kofferbakknop plaats zijn ze keurig groen verlicht.
Als ze op de juiste stekker zitten is er geen groene verlichting, indrukken (nieuwe bandenspanning ijken) zorgt wel voor een juiste reactie in mijn dashboard; geel bandenspanningsicoontje gaat branden. De knop zelf laat geen gele verlichting zien zoals bijvoorbeeld de PDC knop ernaast.

Waar gaat het mis, kan het niet uitstaan dat ik er niet uitkom. :banghead:

Bovenaan Onderaan