De kerstman is geweest,
eventjes alles wat binnengekomen is op een rijtje zetten, met plaatjes bij de praatjes, en hopelijk snel al wat dingetjes monteren. Verwacht geen dure upgrades e mannen, tis momenteel nogal op een budget ( feestdagen zijn duur
).
De Sleutels een goedkope doch mooie upgrade gegeven is wel lekker zo aangezien het chroom toch al blijft
De lampjes van Ali, benieuwd of ik ze allemaal foutloos gemonteerd krijg, zou wel moeten volgens de recensies. Deze zijn de exterieur lampjes, interieur komt nog.
Gsm houder, in de kleuren van de wagen en met chromen details, laad ook de foon op, altijd handig.
Dit word een experiment, meedraaiende telefoonhouder, gaat wellicht niet handig zijn maar het proberen waard.
Touchscreen sponsje.
Naafkapjes voor de winterset die er nu op ligt en deze zomer gaan opgemaakt worden.
Skoda wielventieltjes.
Goedkope dashcam, ik laat jullie weten of het wat is, maar voldoet voor mij wellicht omdat ik hem enkel op zeldzamere lange ritten gebruik. En anders niets aan verloren.
Afdekkapjes voor de deursloten.
Folie om de achterste laad-lip te beschermen en de al gemaakte schade te verbergen.
Inlegmatjes voor de deuren en opbergvakjes, o.a. het middenste met de bekerhouder is door de vorige eigenaars enorm bevuild en kreeg ik niet meer proper, mooi oplossing dus.