Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Men nemen een diamantzaag met een flinke diameter en zaagt gewoon een schuine zijde aan die stoeprand.....
Hoe simpel kan het wezen....
:lezen::pieker:

leon-cupra

Forumguru
Die tip zou ik niet volgen, want dit profiel steekt boven de stoeprand uit.
Als daar een voetganger over struikelt (je auto staat er vast geen 24/7) en een ledemaat breekt, dan heb je een hoop gedonder.
Een rubberen strip die alleen de zijkant van de stoeprand zit en er niet bovenuitsteekt, is wél een bruikbare oplossing.
U vraagt, wij draaien:
https://www.hinscha.com/nl/producten/rubbers/celrubbers/
https://www.hinscha.com/nl/producte...bber-laadklepprofiel-bol-b25-mm-geribd-rol50m
Laatste kan nog bevestigen met een profiel, handig voor het vervangen van de rubber.
:deuk:

Canon-Eye

Forumguru
Die eerste zou nog kunnen, mits tegen een vriendenprijsje (neem aan dat het prijzen per strekkende meter betreft).
Anders zou ik toch bij de bouwmarkt eens in het latten- en profielenrek gaan kijken... ;)

Canon-Eye

Forumguru
Dat sluit ik niet bij voorbaat uit... :D

Maar ik woon in een dorp waar helemaal geen stoepranden zijn - en al helemaal niet bij mij op het erf...

JeSko

Forumguru
De kerstman is geweest, :yeehaa:eventjes alles wat binnengekomen is op een rijtje zetten, met plaatjes bij de praatjes, en hopelijk snel al wat dingetjes monteren. Verwacht geen dure upgrades e mannen, tis momenteel nogal op een budget ( feestdagen zijn duur :cry: ).

20191224_144922-1209x1612.jpg 20191224_144932-1209x1612.jpg

De Sleutels een goedkope doch mooie upgrade gegeven is wel lekker zo aangezien het chroom toch al blijft ;)

20191224_145050-1209x1612.jpg
De lampjes van Ali, benieuwd of ik ze allemaal foutloos gemonteerd krijg, zou wel moeten volgens de recensies. Deze zijn de exterieur lampjes, interieur komt nog.

20191224_145243-1209x1612.jpg
Gsm houder, in de kleuren van de wagen en met chromen details, laad ook de foon op, altijd handig.

20191224_145459-1209x1612.jpg

Dit word een experiment, meedraaiende telefoonhouder, gaat wellicht niet handig zijn maar het proberen waard.

20191224_145508-1209x1612.jpg
Touchscreen sponsje.

20191224_145521-1209x1612.jpg

Naafkapjes voor de winterset die er nu op ligt en deze zomer gaan opgemaakt worden.

20191224_145557-1209x1612.jpg
Skoda wielventieltjes.

20191224_145617-1209x1612.jpg
Goedkope dashcam, ik laat jullie weten of het wat is, maar voldoet voor mij wellicht omdat ik hem enkel op zeldzamere lange ritten gebruik. En anders niets aan verloren.

20191224_145709-1612x1209.jpg
Afdekkapjes voor de deursloten.

20191224_150106-1612x1209.jpg
Folie om de achterste laad-lip te beschermen en de al gemaakte schade te verbergen.

20191224_150028-1612x1209.jpg
Inlegmatjes voor de deuren en opbergvakjes, o.a. het middenste met de bekerhouder is door de vorige eigenaars enorm bevuild en kreeg ik niet meer proper, mooi oplossing dus.

Canon-Eye

Forumguru
Hij woont in een hutje op de weide !!!! :deuk:
Dat nou ook weer niet. Er zijn hier 161 woonadressen verspreid over maar liefst 5 straatnamen, in totaal ca. 409 zielen (stand per begin januari 2019).
Weiden en akkers liggen vooral om het dorp heen, plus aardig wat bos- en ander natuurgebied.

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye ,moet je dan voor de bakker en de beenhouwer 15km om rijden?

Had onlangs zo een franse klant. Moest betalen via overschrijving, vroeg of hij niet met cheque mocht betalen anders moest hij 20km rijden voor de eerst beste bank :sterretjes:

EdK

Forumguru
Er zijn hier 161 woonadressen verspreid over maar liefst 5 straatnamen, in totaal ca. 409 zielen (stand per begin januari 2019).
Ahhhhhhh woon je in dat dorp !!
Tsja tijd terug doorheen gekomen, voor ik erin reed stond er een bord max 5Km/u
Toen ik er doorheen was begreep ik waarom !!
As ik daar met 50 doorheen had gemogen dan was t dorp me nooit opgevallen....:deuk::deuk:

Canon-Eye

Forumguru
@leon-cupra
Welnee joh, op 3km afstand (in een groter dorp) zijn winkels, de huisarts en de tandarts.
Ik ken steden waar je verder moet fietsen voor je boodschappen, dus wat is het probleem?

@EdK
Het is hier een 30km zone (zoals trouwens in veel van de 13 dorpen die onze gemeenten telt, dus dat zal toch een ander dorp zijn vermoed ik...

EdK

Forumguru
heb trouwens wel de dertiende maand getrokken idd
Wel wees blij dat je nog hebt gehad !!
Wij kennen de benaming wel, maar vangen doen we al jaren niet meer...net als winstuitkering we kennen omdat we het wel eens tegen komen op papier....:cry::cry::D

VAG-man

Forumguru
@WhiteSuperB mooie spulletjes van ome Ali. Alleen de dashcam is zonde van het geld. Beter gelijk een goede aanschaffen. Je hebt niks aan op het oog mooie beelden waar je toch net niet het kenteken kunt lezen.

JeSko

Forumguru
@VAG-man

De Cam was een cadeau waar ik niks van wist van de vrouw, dus daar had ik weinig zeg in, en in principe ga ik hem vooral gebruiken als parkeerwachter, omdat de s2 altijd vooraan staat geparkeerd, deze dashcam begint op te nemen als hij wat ziet bewegen, alleen nog zien hoe ik dat beeld direct op men smartphone krijg:thumbsup:

VAG-man

Forumguru
Hoe wil je de dashcam aansluiten, via de 12V sigarettenplug? Je hebt dan geen spanning als de sleutel uit het contact is.
Aansluiten op de hard-wired manier, dus naar de zekeringkast kun je de accu leegtrekken.

Je zou dan dit handige apparaatje er tussen kunnen monteren. Bevalt mij erg goed.

€ 13,74 | DC 12V naar 5V Micro USB Omvormer Converter Auto Charger Adapter voor Auto DVR GPS Navigatie Parking Monitor katallobar Hardwire Kit
https://a.aliexpress.com/lNsZomPGr

€ 0,52 14%OFF | 12V MINI KLEINE MEDIUM Size Auto Zekeringhouder Add-a-circuit TAP Adapter met 10A Micro Mini standaard ATM Blade Zekering
https://a.aliexpress.com/BO5N8kpbN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan