Na 4 jaar zijn we ons huisje ontgroeid, we zijn al een geruime tijd aan het praten over wat de toekomst ons brengt en hoe ons huis daarin past, we hebben momenteel alles hier goed op orde, het huis is oud maar netjes, maar we missen toch wat ruimte, we missen ook de mogelijkheid om achteraan uit te breiden en een speelruimte te voorzien voor de kids, en ik als autoliefhebber mis vooral een veilige haven om de Sup te laten overnachten en nog belangrijker, om dingen aan de Sup te kunnen veranderen. Ik ben het spuugzat dat ik mijn enige hobby niet kan uitvoeren op mijn eigen grond en om die drie grote redenen zijn we dus nu op zoek naar wat anders. Dat betekent ook dat na de verlaging en velgen aanpassen de Sup geen drastische ingrepen meer zal ondergaan, vaak moet men kiezen in het leven en kiezen is verliezen. Maar ik heb liever dat de auto binnekort veilig staat, dan hoe het nu is. Hopelijk mogen we snel onze droom vervullen, het stressen van het zoeken naar een pand is x10 zo groot ten opzichte van het zoeken naar een nieuwe auto en daar bereiden we ons nu op voor.
Ik houd jullie op de hoogte.