Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Ach, in een modern huishouden is het ieder voor zich ...

Ja daardoor veel sneller en meer scheidingen waar de kinderen de dupe van worden. Dat is het nadeel van deze moderne maatschappij.
Ai ik voel een discussie aankomen, maar dat doen we maar niet.:nono::shutup:

JeSko

Forumguru
Hier zijn we één team, zeker niet ieder voor zich, ik denk ook niet dat je kan zeggen dat dat het moderne huishouden is tegenwoordig inhoud. :)

leon-cupra

Forumguru
Ja daardoor veel sneller en meer scheidingen waar de kinderen de dupe van worden. Dat is het nadeel van deze moderne maatschappij.
Ai ik voel een discussie aankomen, maar dat doen we maar niet.:nono::shutup:
Het aanvaardbaar maken door de maatschappij heeft er voor gezorgd dat er meer scheidingen zijn. Mijn beide grootouders zouden gescheiden geweest zijn moesten ze nu in deze tijd 35j geweest zijn. Paar van mijn nonkels en tantes geven dit ook toe. In deze tijd zouden ze veel sneller gescheiden geweest zijn.

In onze vriendenkring zijn wij ook de uitzondering dat we 1 pot hebben. Van onze vriendenkring zijn er ook genoeg die al het 1 en ander hebben meegemaakt door "uit elkaar gaan" en hun "lessen" hebben getrokken. En bij gezinnen waar een grote ongelijkheid is in inkomen ... tja ... hekel punt als de madam na scheiding met veel gaat lopen.

leon-cupra

Forumguru
Neen, maar kwam deze toevallig tegen :arghh:
Maar eigenlijk is het ook niet waar. Iedere dag ben ik vriendelijk tegen het visje, maar op de eerste van de maand zie ik ook geen centjes, verdwijnen ze plotseling. De auto is zowiezo van haar en het huis tja ... dat zit nog gecompliceerder in elkaar. :nono:

EdK

Forumguru
En als visje scherpe tandjes krijgt dan heet het HAAI !
En dan is auto tje en huisje van de HAAI...........:pieker::deuk::dankje:

leon-cupra

Forumguru
Daarmee dat ik niet trouw. Voor de wet ben ik nog steeds alleenstaand met kids. Heeft mij jaren extra belastingsvoordeel opgeleverd :D:D

leon-cupra

Forumguru
@VAG-man , wat ik doe is wettelijk. Mijn partner en ik staan gedomicilieerd op hetzelfde adres alleen zijn we niet getrouwd of wettelijk samenwonend, wel feitelijk samenwonend.
De wet zegt dan dat we dan ook eigenlijk beide alleenstaand zijn en aangezien de kinderen ten laste zijn van mij, kreeg je een belastingsvoordeel (Sinds vorig jaar is die scheve situatie wel recht getrokken door de overheid).
Nadeel is wel dat indien 1 van beide sterft, de andere natuurlijk minder “beschermd” is.maar als oplossing bestaat daar wel een testament voor.

VAG-man

Forumguru
Nou ik ga het controleren.
Ik weet waar je huis woont.:cheers:

Dat van die belastinginspecteur is niet waar.:D

JeSko

Forumguru
Na 4 jaar zijn we ons huisje ontgroeid, we zijn al een geruime tijd aan het praten over wat de toekomst ons brengt en hoe ons huis daarin past, we hebben momenteel alles hier goed op orde, het huis is oud maar netjes, maar we missen toch wat ruimte, we missen ook de mogelijkheid om achteraan uit te breiden en een speelruimte te voorzien voor de kids, en ik als autoliefhebber mis vooral een veilige haven om de Sup te laten overnachten en nog belangrijker, om dingen aan de Sup te kunnen veranderen. Ik ben het spuugzat dat ik mijn enige hobby niet kan uitvoeren op mijn eigen grond en om die drie grote redenen zijn we dus nu op zoek naar wat anders. Dat betekent ook dat na de verlaging en velgen aanpassen de Sup geen drastische ingrepen meer zal ondergaan, vaak moet men kiezen in het leven en kiezen is verliezen. Maar ik heb liever dat de auto binnekort veilig staat, dan hoe het nu is. Hopelijk mogen we snel onze droom vervullen, het stressen van het zoeken naar een pand is x10 zo groot ten opzichte van het zoeken naar een nieuwe auto en daar bereiden we ons nu op voor.

Ik houd jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan