Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb het ook nooit overwogen. Heb een trouwring en had ooit een zilveren armbandje gekregen van mijn echtgenote, maar dat ben ik kwijtgeraakt. Wel draag ik nog altijd mijn herkenningsplaatje, voor je weet maar nooit

JeSko

Forumguru
@Rosinfield

Verstandig, het kost veel geld, en men weet niet volledig wat het effect is op het lichaam, tattoo's met kleur zouden van wat ze nu weten continu je bloed vergiftigen en kankers opwekken, dat onderzoek word nu volop gevoerd, tattoo's laten zetten is een keuze, maar je wint er niks mee. Ik vind ze mooi, en kan me niet meer zonder voorstellen, maar ik ben wel zo eerlijk met mezelf dat ik kan toegeven dat het gewoon stom geld is :D

@Peter-036

Je bent nooit te oud voor een tattoo, staat geen leeftijd op.

JeSko

Forumguru
Haha niet slecht hoor!:thumbsup:

Ja klopt, ik heb er momenteel geen nieuwe op het oog en dat komt doordat mijn "hobby" centjes nu in de Witte Sup gaan :D

Desperado

Forumguru
Ja, prijzig is het zeker. En dan heb ik betrekkelijk goedkope. Meerdere hobby's....dus keuzes maken wat te kopen.

JeSko

Forumguru
Klopt, maatje van me heeft onlangs zijn borststuk laten afmaken, totaalprijs 4800 euro, dat is het me niet meer waard, mijn arm was het duurste met 3500 in totaal, maar toen had ik nog geen onkosten, het is welletjes geweest haha. Verder heb ik enkel en alleen de auto als hobby, ook een dure maar nog te overzien :D

leon-cupra

Forumguru
Damned ... wat een bedragen :nailbiting:
Is anders wel een goede "investering". Heel je leven plezier van dus kostprijs/jaar valt het dan zeer goed mee :D

Timmer

Forumguru
Voor 4k staat de rs op stage 2+ ; map (ecu+dsg) intake, diverter valve en full turbo back exhaust, en nog net genoeg om de tank te vullen en iets te eten, en mss nog e pakske saffe :maakmegek:

JeSko

Forumguru
Inderdaad zo bekijk ik het ook @leon-cupra , al zijn er heel veel die later spijt hebben van hun tattoo's, ik niet zit al heel mijn leven min of meer in dat wereldje :D

@Timmer

Haha ja toen had ik nog niet eens een auto, nu zou ik het ook liever in men auto stoppen maar ook dat is geen optie meer:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan