Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmer

Forumguru
Kan alleen maar betekenen dat je een correcte auto hebt gekocht voor jezelf.
En zolang je je nog omdraait om je wagen te bewonderen, weet je toch dat het goed zit?

Maar ik snap je, ik betrapte mezelf er gisteren nog op 'autospeuren' en de nieuwe moet morgen nog aankomen o_O

JeSko

Forumguru
Ik zal niet zeggen dat het soms niet kriebelt hoor, zo'n mooie RS of S3 kan ik zeker bij wegdromen, maar het moet te verantwoorden blijven voor mezelf en naar het gezin toe. Ach we zullen wel zien wat de tijd brengt. Ik weet alleen van mezelf dat ik jarenlang content kan blijven met iets dus de Sup zal me nog jaren plezier geven, en het heeft ook wat moois om jarenlang met hetzelfde maatje op stap te gaan tot het echt op is, ik val nu al op tussen alle nieuwere Skoda's, wat gaat dat zijn over 5-10 jaar :D

leon-cupra

Forumguru
maar het moet te verantwoorden blijven voor mezelf en naar het gezin toe.
Absoluut mee akkoord, alleen is het een moeilijke evenwichtsoefening. Zie dat goed tussen mij en mijn partner. Voor mij is iets sneller verantwoordbaar dan voor mijn partner. Ik kan perfect leven met 0euro op de spaarrekening maar waarbij alle rekeningen elke maand betaald kunnen worden maar mijn partner krijgt letterlijk stress wanneer er "maar" 10.000euro op de spaarrekening staat. :arghh:

JeSko

Forumguru
Ja daar kan ik ook niet met leven en snap ik je partner helemaal in, wij hebben ooit door samenloop van omstandigheden, lees verlies van job en hond die plots hele dure operaties nodig had, diep gezeten, en dat willen wij nooit meer. Er moet echt een buffer staan want wij hebben aan den lijve ondervonden dat het plots snel kan gaan.:jaja: Door dat meegemaakt te hebben ben ik ook meer gaan wikken en wegen, en dat merk je hier op het forum, ik vraag altijd lang door en wik en weeg aankopen erg lang door, waarschijnlijk zelfs tot ergernis van sommige forum leden hier die me maar een twijfelaar vinden die weinig uitvoert haha :D maar ik doe pas wat aan de auto als ik zeker weet dat het voor mezelf te verantwoorden is en dat het ook werkt voor mezelf en de auto.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ik kan perfect leven met 0euro op de spaarrekening maar waarbij alle rekeningen elke maand betaald kunnen worden maar mijn partner krijgt letterlijk stress wanneer er "maar" 10.000euro op de spaarrekening staat.
Kort samengevat, jij bent degene met het gat in de hand ipv de partner ......:pieker::D

leon-cupra

Forumguru
@WhiteSuperB , ik bouw uiteraard ook liefst iets op (vandaar ook de aankoop van ons appartement dat we momenteel verhuren, ons appeltje voor de dorst voor binnen 20j), maar aan de andere kant, als je een bepaald vermogen hebt opgebouwd, kan je het morgen gemakkelijk terug omzetten in geld. Als we met 0euro spaargeld morgen in de problemen kom, verkoop ik gewoon 1 vd wagens. Problem solved. Wil je uiteraard je levensstandaard behouden in moeilijke situaties, tja, dan heb je die buffer inderdaad nodig. Ik sta ook iets “zorgelozer” in het leven dan mijn partner.

@EdK , zeker geen gat in mijn hand alleen mijn aankopen zijn veel duurder :arghh:

Desperado

Forumguru
Ik ken dat. 4 keer bovenarm; kinderen en vrouw. 1 rug tribal(eigen ontwerp) en 1 keer onderarm latijnse tekst. In de planning; nog meer :D

JeSko

Forumguru
Haha geweldig :D moet wel zeggen dat ik nu al lang geen nieuwe tattoo's meer heb laten zetten, kost allemaal veel geld.:banghead:

20200517_104201.jpg 20200517_104139.jpg 20200517_104039.jpg 20200517_103913.jpg 20200517_103724.jpg

Hier enkele van men tattoo's, heb niet van allemaal foto's, sommige waren net gezet zoals je ziet :D sommigen nog niet ingekleurd.

leon-cupra

Forumguru
Mooie tattoo’s.
Schoonzus heeft zo jaren geleden haar eerste tattoo gezet(haar moeder was er compleet tegen maja....). Ieder jaar zet ze wel een tattoo bij. Wel steeds kleintjes en op niet zo zichtbare plaatsen. Zij geeft ook toe dat het redelijk verslavend is.

vraag mij altijd af, hoe ziet zo een tattoo eruit als je 65 bent, verrimpelt en 20kg zwaarder dan op je 28ste?? :arghh:

JeSko

Forumguru
Thanx @leon-cupra , het is inderdaad verslavend, zeker als je goed tegen de pijn kan. Haha valt goed mee hoor, ik kende vroeger iemand die was 58 en zijn tattoo's zaten er nog mooi op, maar eerlijk gezegd interesseert het me ook niet hoe ze eruitzien als ik ouder ben, dan zijn we allemaal toch oud en verrimpeld haha :D, en ik 20 kg zwaarder gaat niet gebeuren, zit ten eerste niet in mijn genen en ik ben een doorgaans gezonde eter, ik zondig wel eens maar ik drink bv nooit wat anders dan water, 2l of meer per dag elke dag, snoep en suikers ben ik geen fan van, bier lust ik niet, en dat zijn toch grote dikmakers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan