Haha grappig dat je dat zegt
@leon-cupra want dat is hier al wel eens gezegd geweest, maar op tv komen moet je ook maar willen natuurlijk
@Canon-Eye
Klopt de prijzen zijn echt de pan uit gerezen, maar ten opzichte van 2016 valt het mee, toen ons huis gekocht aan 210.000 alles inbegrepen, denk dat het nu wel met de gedane upgrades wat meer waard zal zijn. En onze lonen zijn ook flink gestegen, zelf ben ik van 1500 per maand naar 1850 netto doorgegroeid, en de vrouw verdient ook wat meer. Hopelijk laat dan in combinatie met ons spaargeld wat ruimte om te verbeteren.
@VAG-man
Jazeker, zoals bijna overal wel denk ik, maar in België zijn het vooral bepaalde regio's die duurder zijn. Wij wonen bv in de provincie Antwerpen, ga je echter 10 km verder zit je in Limburg en daar kost een huis gemiddeld minder dan bij ons. Waarom geen idee, maar zelf zie ik Limburg niet zitten omwille van mijn grootmoeder, die laat ik niet achter vandaar dat het deze regio moet zijn en niet ver van haar vandaan. Ja dat heb je bij ons, ik ben op allemaal geabonneerd, want de ene verzamelsite mist wel eens een huis dat de andere wel heeft staan.
Aha Beringen Koersel is Limburg, woont nog familie van me, familie die ik liever kwijt dan rijk ben weliswaar maar toch.