Afrit13
Forumguru
Steeds meer mensen staan langs de kant met lek gereden banden.
Heb je een bron?
Steeds meer mensen staan langs de kant met lek gereden banden.
Dat is altijd leuk…jouw krant, nieuwsbronnen, journaal, wetenschappelijk tijdschrift zag wel dat Wilders de grootste werd en nu weer Trump aan de macht is…? Al die zogenaamde experts die altijd alles beter weten en dan ineens ontwaken en denken dat ditmaal echt de wereld stopt met draaien…Items van het AD kun je niet echt als een serieuze bron betitelen, valt onder de noemer “Story” en “Privé”…
Oh en in al mijn gevallen wordt de ANWB niet gebeld. Nieuwe auto’s hebben een eigen mobiliteitservice… dus die bel je en niet de ANWB. Zelfs mijn Skoda heeft nog mobiliteit service….
Autorijden kost geld en als je geen geld hebt voor fatsoenlijke banden à €100,- per stuk dan dien je jezelf mogelijk af te vragen of een fiets of abo op een deelauto niet de betere optie is.Off topic:
Je kijkt kennelijk vrij makkelijk naar andermans geldzaken @Bonfix , en je leidt ook uit een 'duimpje' af hoe iemand ergens over denkt.
On topic:
Diverse (ook oudere) bandentopics samengevoegd in 'Onderdelen van derden'.
Dan weet jij als “ervaringsdeskundige” ook vast heel goed, dat diezelfde mobiliteitsservice 9 van de 10 keer de ANWB op je af stuurt…
Maar je hebt gelijk: bij mobiliteitsservice altijd eerst het nummer van het merk zelf bellen!
V.w.b. die zogenaamde toename van de lekke banden, wordt vrijwel zeker alleen veroorzaakt doordat veel auto’s geen reservewiel meer hebben, dus moet de pechhulp er vaker opuit om mensen met een lekke band te helpen.
Je dramatiseert het verwisselen van een wiel wel behoorlijk!
Laatste keer heb ik het in een Baustelle in Duitsland gedaan, gewoon tussen de verkeersschildjes in het werkvak gemanoeuvreerd zodat ik op een veilige plek stond en binnen 10 minuten weer verder op het reservewiel.
Trouwens, die extreem vastzittende wielbouten krijg je meestal als je onderhoud laat plegen door een niet deskundig persoon…
@Bonfix : val jij zeker net in die 10%…
Sorry maar ook dit ben ik niet met je eens.Je dramatiseert het verwisselen van een wiel wel behoorlijk!
Laatste keer heb ik het in een Baustelle in Duitsland gedaan, gewoon tussen de verkeersschildjes in het werkvak gemanoeuvreerd zodat ik op een veilige plek stond en binnen 10 minuten weer verder op het reservewiel.
Trouwens, die extreem vastzittende wielbouten krijg je meestal als je onderhoud laat plegen door een niet deskundig persoon…