Arjan1985
Forumguru
Allemaal onkunde als ik het zo lees in het artikel. Verkeerde banden spanning tijdens de vakanties. Stoeprand raken icm lagere banden (die dan eerder een lekke band veroorzaken) etc. En het AD argument auto’s worden steeds zwaarder. (Daar zal de band specificaties toch op aangepast worden neem ik aan, vracht auto’s zijn ook zwaar en vliegtuigen nog zwaarder)
Mijn garagist zei ooit. Het eerste waar door de gemiddelde automobilist op bezuinigt wordt zijn de auto banden.
Ooit 1 klapband gehad met een proefrit van een Fabia op de snelweg en een zwaar ongeluk in een andermans auto als gevolg van slechte banden. (Had ik maar gekeken wat voor banden eronder lagen voordat ik achter het stuur kroop)
Mijn garagist zei ooit. Het eerste waar door de gemiddelde automobilist op bezuinigt wordt zijn de auto banden.
Ooit 1 klapband gehad met een proefrit van een Fabia op de snelweg en een zwaar ongeluk in een andermans auto als gevolg van slechte banden. (Had ik maar gekeken wat voor banden eronder lagen voordat ik achter het stuur kroop)