bandenspanning correct?

hemi24

Forumguru
Je bedoelt met rubber erom? Is de buurvrouw zo gevaarlijk dan?!?

Even serieus, zowel de lucht in als rondom de band krimpt.

corsaar

Senior Member
Allemaal leuk en aardig maar in de bergen is de druk anders als de tegendruk
op 700 hp neemt tegendruk af op 100 Hp ga je bijna zweven.

FredV

Banned
Das wel een goeie van Corsaar,
Hoe zijn die bandenspanningsmeters eigenlijk in de bergen?

ook betrouwbaar?

En verder weer on topic:
Kunnen we claimen bij Skoda dat de spanning in ons (lees GL-bezitters) geval niet hoog genoeg oplaait, maar te laag blijft?
Wat is verstandig om te doen?

Zit me hier in Praag in de lobby van het hotel kostelijk te amuseren in deze discussie. Pivo op de bar en Real Madrid-AC Milan op de buis. Ik ga morgen naar de Skoda Fabriek. Zal ze daar eens vragen hoe het zit met de bandenspanning. :super:

p.s Heb nu 1050 KM op de teller. Gemiddeld verbruik 5.0/100km. Bandenspanning voor vertrek 2.7 voor en 2.9 achter.

FredV

Banned
Makadiro, veel plezier met de rondleiding, bij t museum melden, niet bij de fabrieksingang hoor:)
En doe de lieftallige jonge dame die de rondleiding doet, de groeten:)

Helaas, in de fabriek is fotograferen niet toegestaan...

EdK

Forumguru
Als je ze ziet bouwen aan Captain Hook zijn RR of aan mijn Yeti, geef ze dan ff wat steekpenningen zodat ze die 2 wagens een voorrangspositie geven.

En ze mogen gerust perongeluk wat extra opties erbij in zetten hoor !!
€ 100 euro per wagen moet genoeg zijn daar !!

Rosinfield

† In Memoriam
Nou rolt die arme man daar helemaal van zijn barkruk af! En zit je tussendoor stiekem op een heel ander soort websites te koekeloeren? Dit, omdat je het ineens over Capt. Cock hebt...

EdK

Forumguru
:ot:Stiekum doe ik niets en zal zeker niet na een avond internetten al de links cookie's etc verwijderen zodat ze niet kunnen zien wat ik doe op die PC.
Maar mag ik erop uit maken dat jij dat wel doet ????/????

Maar ja jammer dat je het verkeerd schreef, ben 2x mee geweest op de captein kok
En vreemde is als ik Hook zijn naam zie staan dan wordt ik telkens daar aan herrinnerd.
Zie me nog de titanic nadoen met dat meisje van de broodwinkel toendertijd
En ja de titanic was al gezonken toendertijd maar de film was er nog niet !:ot:

Bovenaan Onderaan