Maar ik lees daarentegen overal dat +0,2 geen kwaad kan. Hoe zit dat dan?Nee Rosinfield,
De slijtagepatronen zijn bekend bij te lage en te hoge bandenspanning.
Ook zijn de slijtagebeelden bekend bij slechte schokbrekers etc.
Nou bedankt hoor Ed! Mijn laptop op de grond gevallen vanwege een lachstuip!:1884:Had gister de banden van me Roomster ook eens op 3 bar rondom gedaan.
Want dacht de RR is op basis van de Fabia gebouwd dus dat moet dus dezelfde resultaten berijken.
En inderdaad zat opeens nog een stukkie hoger en kon nog beter over het verkeer heen kijken.
Maar vanwege de file stonden we opeens stil en had ik de kans om eens rond te kijken,
En wat denk je ....... een struisvogel met zijn kop in het zand !
Had ik nog nooit gezien ...
Wil ik ook niet meer zien, dus heb de bandenspanning gauw weer naar opgegeven waardens gezet toen ik op werk aankwam.
En op terug weg was de struisvogel ook weer met zijn kop uit het zand !!
Denk dat het een seintje van boven is geweest !!!
Ben benieuwd waar jij je bandenspanningsmeter hebt gekocht, of gebruik je een kwikkolom?
Vanmorgen vroor het aan de grond, denk dat dat veel meer verschil uit heeft gemaakt met gisteren. Toen was het +1, nu -1.
Dus je wil zeggen dat de lucht in me banden bevroren was en dat ik daardoor hoger op de wielen stond omdat hij door de bevroren lucht niet in kon zakken ??
mmmm, aardige theorie, en je kunt hem wel onderbouwen ?