Tsja, met "actieradius" in de topictitel schuur je al snel tegen het begrip verbruik aan, aangezien je dat toch ongeveer moet weten om zelf een realistische inschatting te kunnen maken hoe ver je nog kunt komen voordat je echt moet tanken. Beide begrippen zijn nu eenmaal nauw met elkaar verbonden.de laatste twee postings en ook al een paar eerdere gaan ineens over verbruik, daar is dit topic niet voor bedoeld.
ze hebben je vlotter er uit gehaald en gelaten dan?Dat klopt inderdaad, en vandaag het bericht gekregen dat het gevonden is. Mijn auto staat daar ter controle van dit probleem.
Ik moet alleen nog zelf vaststellen dat het probleem verholpen is.
Chapeau De Waal Gorinchem
Ik ben benieuwd of ze dan ook in de 15% afwijking van het verbruik volgens BC en het werkelijk verbruik zijn gedoken. Lijkt me toch ook niet acceptabel voor een merk dat zichzelf serieus neemt.Dat klopt inderdaad, en vandaag het bericht gekregen dat het gevonden is. Mijn auto staat daar ter controle van dit probleem.
Ik moet alleen nog zelf vaststellen dat het probleem verholpen is.
Chapeau De Waal Gorinchem
Daar zit wat in joske , benzine heeft een dichtheid van ongeveer 0.7 en diesel 0.84 bij 15 graden . Dus dan het verschil 0.14 keer 50 liter is toch 7.5 liter