Car Audio Install Skoda Rapid

Nelis

Lid
P1080317.jpg
Frame om het MDF op vast te maken(27*27mm hout) en om net iets meer inhoud te verkrijgen voor de Subs, ik kit het frame vast op de carrosserie voordat ik ga dempen denk ik, iemand tips?

Nelis

Lid
P1080320.jpg
Dan de benodigdheden voor de middag taak, dit is inmiddels pak 4 van de bulkverkoop van SC, de andere 3 heb ik verwerkt in de 4 deuren

Nelis

Lid
P1080321.jpg
De kofferbakdeksel voor de helft gedempt, ik ga kijken voor plastic plaatjes voor de grotere gaten, ga ik later mee verder. Tevens een eerder gelezen probleem over akoestiek ook opgelost voor mij i.i.g. de kofferdeksel valt nu al goed dicht, laat staan als ik klaar ben met hem en dat vervelende rijgeluid is ook weg. Moet misschien wel op zoek naar sterkere gasveren:wacky:

Nelis

Lid
Dat was het voor dit weekend, morgen lekker aan de fles:tongue: en volgend weekend weer verder.

Ik ga de koffer daar waar mogelijk voor zien van demping, ik haal de isolatie van Skoda weg en plaats nieuwe, leuk vooruitzicht . . .

CDK

Forumguru
je pakt het flink aan zeg! wel lef om je nieuwe auto bijna volledig te demonteren ;) maar het resultaat zal er vast zijn straks :) succes!

greetz Corné

Nelis

Lid
Vandaag wat bestellingen binnen gekregen, de 50mmq kabelset (altijd leuk), de rol 10 meter plakvilt (besteld bij Müpro met een plaklaag die de eerstkomende 30 jaar niet meer loslaat) tegen de vervelende rammeltjes die ongetwijfeld gaan komen en de 3 signaalkabels van Audison (eerst begonnen met de goedkopere, €30 de stuk, als ik ruis of storing krijg dan kunnen de duurdere er altijd nog in.

Vandaag, tijdens werktijd, ook ff bij de dealer langs geweest om eens te kijken waar de kabelboom naar binnen gaat, de monteur die ik sprak, die gaf het antwoord dat ik al vaak heb gehoord:" ehmm de Rapid zegt U, nee hoor dat zegt mij ff niks dit, nee ".

Na enig aandringen hem toch ff van z`n werk gekregen en met enige zekerheid wist hij te vertellen dat de kabelboom waarschijnlijk ergens achter de accu door het schutbord gaat, net als bij de Octavia en de Fabia en de Roomster, dus misschien zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?

In de Thule zit waarschijnlijk wel genoeg ruimte om de 50mmq door te voeren dus dat scheelt weer.

Waarschijnlijk dus a.s. weekend de accu met bak loshalen en dan zien we wel weer.

Ik groet U

CDK

Forumguru
spannend...... succes er mee, ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn :)

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Geweldig!!!!!!
Daar komt een stukje moed bij kijken om je nieuwe auto zelf gelijk zo aan te pakken. Hartstikke leuk verslag zo en waardevol voor de mensen die het ook van plan zijn. :thumbsup:

Nelis

Lid
Zo heheh ff een paar dagen vrij om lekker somber naar buiten te staren denkend aan het werk wat ik nog moet doen. Leuk hoor die regen :mad:

Bij mij op het werk heb ik soms de ruimte om een en ander binnen te doen zo niet deze dagen, jammer hoor.

Sinds mij laatste post wel wat gedaan dus wees gerust er zit gestaag vordering in het project.

Nelis

Lid
P1080348.jpg
MDF 12 mm buiten kist en Betonplex 12 mm binnenkist, verlijmd met PU constructielijm en geschroefd

Nelis

Lid
P1080351.jpg
De deksel
P1080352.jpg
MDF 18 mm en Betonplex 18 mm gelijmd en geschroefd

Ik ga de 2 subs verzinken dit ivm de uitslag van de conus en een verzonken afdekgaas.
De subs produceren redelijk wat vermogen vandaar de dikte van de deksel

In de MDF bodemplaat wil ik een aparte deksel maken zodat ik later nog bij de subs kan om schoon te maken oid

Bovenaan Onderaan