Vandaag wat bestellingen binnen gekregen, de 50mmq kabelset (altijd leuk), de rol 10 meter plakvilt (besteld bij Müpro met een plaklaag die de eerstkomende 30 jaar niet meer loslaat) tegen de vervelende rammeltjes die ongetwijfeld gaan komen en de 3 signaalkabels van Audison (eerst begonnen met de goedkopere, €30 de stuk, als ik ruis of storing krijg dan kunnen de duurdere er altijd nog in.
Vandaag, tijdens werktijd, ook ff bij de dealer langs geweest om eens te kijken waar de kabelboom naar binnen gaat, de monteur die ik sprak, die gaf het antwoord dat ik al vaak heb gehoord:" ehmm de Rapid zegt U, nee hoor dat zegt mij ff niks dit, nee ".
Na enig aandringen hem toch ff van z`n werk gekregen en met enige zekerheid wist hij te vertellen dat de kabelboom waarschijnlijk ergens achter de accu door het schutbord gaat, net als bij de Octavia en de Fabia en de Roomster, dus misschien zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?
In de Thule zit waarschijnlijk wel genoeg ruimte om de 50mmq door te voeren dus dat scheelt weer.
Waarschijnlijk dus a.s. weekend de accu met bak loshalen en dan zien we wel weer.
Ik groet U