Beste leden Excuus voor een goede vertraging met een goede reden : Een goede vakantie
Mede hierdoor zijn er de nodige foto`s verdwenen
Ik zal binnenkort nog foto`s plaatsen van de kofferbak en het dashboard, beide niks bijzonders aan te zien maar de sound oeioeioei
.
Met andere woorden dit project is naar mijn mening goed geslaagd, de deur panelen passen perfect met de demping van de deuren en de panelen zelf.
De MDF ringen maken dat de speakers in de deuren goed kunnen spelen en er is genoeg speling om de ruiten te openen en ook tussen de conus en het deurpaneel zit genoeg ruimte om max te spelen.
De kofferbak is goed gelukt alleen omdat de 4 kanaals nogal lang is past hij alleen op het brede stuk van de achterbank wat naar beneden kan hierdoor had ik weinig ruimte om alle kabels netjes weg te werken tussen de bank en de wielkast.
De kofferbakbodem is 8 cm omhoog gekomen, mooi gestoffeerd en als je het niet weet zie je nagenoeg niets, wat ook de bedoeling was.
Kratten bier, boodschappen, kinderwagens, campingbedjes alles wat ooit mee moet, hop zo in die bak.
Mama blij = Papa blij hehehehe
En ik nog denken misschien moet ik de hoedenplank nog aanpassen om de druk van de Subs kwijt te kunnen
, damn de eerste keer op een verlaten parkeerterrein de handel in stellen en meteen de achteruitkijkspiegel op schoot vinden, lekker hoor
.
Het enige wat ik nog moet doen is de nummerplaat in de houder vastkitten en wat stof maken op de achterkant van de houder, verder (nog) geen irritant trillende onderdelen zowel binnen als buiten.
Ik heb de ruiten voor en achter laten plakken, voor 70% achter 90%.
RS 6 18" velgen voor de toekomst en dan is het leuk geweest
De meeting ga ik niet halen ivm overwerk in het weekend misschien de volgende keer, wel jammer.
Dit was het voor nu.
Groet Niels en een fijne dag weer