Car Audio Install Skoda Rapid

Nelis

Lid
P1080353.jpg
Dit zijn blindklinknagels, popnagels met schroefdraad P1080354.jpg

De bijbehorende tang

P1080355.jpg

FF boortje 7 mm nieuwe gaten geboord en de nagels er in gezet

P1080356.jpg

FF passen "fits like a glove " :thumbsup:

Deurmetaal - Zelfklevende afdichttape - MDF ring (18 mm in de grondverf ) -afkitten die handel - Zelfklevende afdichttape - Speaker - wederom afkitten die handel en een zo luchtdicht mogelijke deur gecreëerd

De ringen heb ik maar met een decoupeerzaag gemaakt dit om dat de kleinste diameter van de frees nog steeds te groot was.

Misschien dat ik de ringen opnieuw maak of niet, ik weet het nog niet :arghh:

Nelis

Lid
P1080340.jpg

Lijkt moeilijk allemaal maar valt reuze meer.
Regengoot bij het voorraam verwijderen, hitte werende stof verwijderen de ruitenwisserunit verwijderen, luchtfilter verwijderen en als laatste de zwarte metalen beschermkap tegen het schutbord verwijderen et voilá

P1080343.jpg

Doorvoeren naar binnen

P1080344.jpg

P1080345.jpg

Ik moet nog wat ribbelslang om de kabel maken maar tot zover gaat het goed.

Ik moet zeggen dat ELSAWIN ( ff 2 uurtjes downloaden via Grabit ) mij een hoop geholpen heeft, heel mooi zo`n downloadbeleid.

Nelis

Lid
Het doorvoer rubber heb ik weer dicht gemaakt met wat kneedbare siliconen kit

P1080346.jpg

De afdichttape

P1080347.jpg

De speakerkabels

Nelis

Lid
Zo nou dat was het weer voor nu.

Ik ga met jullie hopen op beter weer, ik wil de bekabeling gaan doen en de deksel voor de subkist frezen.

Fijne dag verder :wavecry:

CDK

Forumguru
je bent goed bezig zeg! kom'm anders ff showen in september op de meeting in Varsseveld!? respect dat je een nieuwe auto zo onder handen neemt, maar het resultaat zal er vast mogen zijn! voor nu ziet het er al helemaal super uit!
keep us posted please :)

succes! greetz Corné

EdK

Forumguru
Tsja Festo zaagbank enne ook de frees ervan die je in zaagbank kunt zetten als je de zaag verwijderd hebt ?
Ja met Festo gereedschap heb je zelfs met een rechterhand al een mooi kunstwerk laat staan met 2 rechterhanden.

Cordoba

Forumguru
Dit zijn blindklinknagels, popnagels met schroefdraad

Ik ben benieuwd hoe dat systeem werkt, ik ken het niet. Ik ken de gewone ouderwetse klinknagels (waarbij je aan één kant de nagel tegen moet houden, en aan de andere kant de nagel korter/dikker slaat) en de popnagels, maar klinknagels met schroefdraad klinkt in elk geval vreemd, ik zie graag een uitleg van dat systeem.

Nelis

Lid
je bent goed bezig zeg! kom'm anders ff showen in september op de meeting in Varsseveld!? respect dat je een nieuwe auto zo onder handen neemt, maar het resultaat zal er vast mogen zijn! voor nu ziet het er al helemaal super uit!
keep us posted please :)

succes! greetz Corné

Mocht alles een beetje naar wens uitpakken tegen die tijd kom ik langs

Nelis

Lid
Tsja Festo zaagbank enne ook de frees ervan die je in zaagbank kunt zetten als je de zaag verwijderd hebt ?
Ja met Festo gereedschap heb je zelfs met een rechterhand al een mooi kunstwerk laat staan met 2 rechterhanden.

Ik heb 2 linkerhanden mag dat ook? :D

Nelis

Lid
Dames en Heren Goedenavond, tijd voor een update, ik ben weer lekker bezig geweest vind ik zelf.

Signaalkabels gelegd en de deksel voor de subkist is nu bijna klaar.

Pics

Bijlagen

• P1080408.jpg
    P1080408.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 28

Nelis

Lid
P1080409.jpg

Geen Torx maar een meertand ofzo ik weet het niet en ik had het ook niet, weer naar de automat:mad:

Nelis

Lid
P1080418.jpg

ff 10 minuten vogelen met een bout die op een vervelende plek zit maar dan is de stoel eruit

Bovenaan Onderaan