Disaster-Master
Donateur
@VW Golf 1.4 tsi DSG-7 ; welke verhouding had jij aangehouden? Of ook gewoon hele flacon op een volle tank? En ja ik heb OBDeleven; daar zou ik het idd mee moeten kunnen zien. Even kijken waar het zit.
@VW Golf 1.4 tsi DSG-7 ; welke verhouding had jij aangehouden? Of ook gewoon hele flacon op een volle tank? En ja ik heb OBDeleven; daar zou ik het idd mee moeten kunnen zien. Even kijken waar het zit.
Ja dat komt tzt dan wel zodra de tank half leeg is; dan valt er wat te zeggen over het effect..Hoi @Disaster-Master
........
Maak je normaal veel kilometers? Het zou mooi zijn als je een paar wat langere ritten kan maken en daarbij ook een stuk flink door kan rijden (b.v. ‘s avonds op lege snelweg een stuk 140-150 rijden, en/of met warme motor een paar keer flink doortrekken).
Ja, de benzine is weer aan de prijs. Ik weet niet waar je precies zit in Den Haag, maar in Schipluiden (net onder DH) kun je voor 1,80 € Total 98 tanken. Ik gebruik voor dat soort dingen de ANWB onderweg app, kun je snel zoeken op de 98 en gewenste merk.
............
Hoe dan ook, ik zou zeggen: zoek een gelegenheid om een flink stuk door te rijden, en ik hoop dat je dan van de misfires verlost bent!
vr. gr. Bas
Klopt, door @Rainesh, maar ik DENK dat de dealer dat eraf gewipt heeft (zelfde bezoek als de 'wij weten ook niet waar die kras vandaan komt' en 'alle dingen die je aangeeft zijn producteienschappen') Ik voel de ACT beter dan voor het bezoek.En jij had toch de motorsoftware laten updaten @PizzaPieter ?
Als ik weer eens bij @brepus13 kom en hii is bereid, ook eens kijken.
Mijn blok loopt ook onrustig bij stationair draaien en ik merk het ook tijdens gewoon rijden. Maar ja, ik voel alles en de dealer niks, dus mogelijk is het niks