Heeft iemand het omslagpunt al eens uitgerekend vanaf hoeveel km LPG interessant wordt?
Ik kom grofweg op 15.000 km op jaarbasis miminaal
Er zullen een hoop voordelen zitten aan een LPG installatie, maar in mijn optiek reduceer je de inruilwaarde tot vrijwel nul; wie gaat er nu shoppen voor een tweedehands stadsautootje met gasinstallatie?!?
Kijk even op de website van Vialle
Ah tx idd staat er een rekenmodule, voor de liefhebber deze link!
http://www.vialle.nl/index.php/nl/test-rekenmodule
Zij zeggen vanaf circa 11.500 het omslagpunt.....
Vind ik nogal aan de optimistische kant....echt een rekenmodule met commerciële insteek
Ik bespaar zo'n 100 eu per maand aan brandstof kosten dus de installatie is na 15 maanden terug verdiend
Dat is wel snel idd. Hoeveel km op jaarbasis maak je? Hoeveel jaar verwacht je met je Citigo te rijden 5 of 10 oid?
Kan me voorstellen dat je terugverdientijd erg achteruit gaat als er van die onvoorziene dingen bijkomen die ik eerder op dit forum voorbij zag komen. Maarja dat verschilt nogal er persoon denk ik? Of per rijstijl?
Een paar maanden geleden zelfs al voor € 0.24 gezien.Dat kan ik helaas niet maar idd wat een prijzen he!
Kijk en huiverGisteren bij ons nog 95 getankt aan 1,11 per liter.. Wat kost bij jullie momenteel?
Een paar maanden geleden zelfs al voor € 0.24 gezien.
Had toen ook weer zin om lpg te rijden. Maar voor mijn getunede RS hadden ze bij Vialle nog geen oplossing. Wel voor standaard RS. Dus blijf ik maar bij de Belgen 98 tanken.