Sorry, je uit je droom te helpen....
Ookal kunnen ze je columbus kraken zonder aangemeld te zijn bij Skoda gaat het feestje niet door.
Hopelijk heb je nu iets meer innerlijke rust met de gedachte dat een ander er ook niets meer aan heeft. :regels:
marktplaats zei:Gezocht: navigatie RNS 510 zonder code
Hallo,
Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem zonder code.
kun je mij deze leveren. mail me dan. gr
wtf... ben benieuwd wat voor reacties je krijgt als je zon advertentie plaatst...
Dit is dus een broodje aap!Ik weet niet meer waar ik het hoorde, maar het dievengilde is zelfs in staat om met een simpele Nokia 95 (of zo) met speciale software je automatische deurvergrendeling na te bootsen (zal wel met IRda werken?)
Uitlokking is ook strafbaar... :ahum:....
Eens kijken wat er gebeurt... als ik meer gegevens heb, kan ik actie ondernemen!
Beter zou zijn deze advertentie bij marktplaats te melden als zijnde verdacht.
Klopt, alleen is hier geen sprake van uitlokking... uitlokking zou zijn als ik de betreffende advertentie had geplaatst en zo iemand een RNS had laten stelen.Uitlokking is ook strafbaar... :ahum:
Beter zou zijn deze advertentie bij marktplaats te melden als zijnde verdacht.
Dat gebeurt b.v. op een horlogeforum ook. Als de ECHTE horlogeliefhebbers er vrijwel zeker van zijn dat er neppers worden aangeboden (Rolexen en Omega's voor een habbekrats) dan wordt dit massaal gemeld bij marktplaats en binnen een dag zijn de advertenties verdwenen... :regels:
Dit is dus een broodje aap!
Hedendaagse ab's werken radiografisch, niet met InfraRood.
Dat was 15-20 jaar geleden toen vooral de franse auto's met infraroodafstandsbedieningen waren uitgerust.
Was reuze handig, kon ik onze Citroen BX openen met m'n Palm PDA. :super:
Voor iedereen die een columbus heeft, dealer kan nu het kenteken in de columbus graveren en deze monteren met anti diefstal schroeven ( is vast een anderen naam voor maar komernu ff niet op) dit maakt het stelen minder aanstrekkelijk........ff dealer bellen voormeer info.
dan wordt dit gelijk door gegeven aan de politie.
Dat is precies wat ik bedoelde in mijn vorige post.
Hier over de grens staat in 20 minuten de Polizei bij de dealer.
Ik vind het een goede zaak,
beetje service van de dealer uit mag ook wel met zo'n kostbaar ding in je auto, even voor nop laten graveren en die anti diefstal torx erin.:xyxthumbs:
Wel handig van bijgeleverde stickers met tekst: "Navigatie is gemerkt". Ik weet alleen niet of betreffende dieven ook Nederlands kunnen lezen. !