Ik heb stickers op m`n ramen dat er alarm op zit, maar dat heeft ook niet geholpen...
Ik laat nu door de dealer een JVC inbouwen met afneembaar scherm, als ik ooit ga verhuizen naar een huis met garage zal ik wel weer gaan nadenken over een Columbus.
Dan vraag ik me dus ook af of die stickers van het etsen nut zullen hebben.Een alarm is denk ik niet vergelijkbaar met etsen. Ik lees overal dat de dieven binnen een paar seconde je columbus eruit hebben, dus het feit dat er een alarm op zit kan ze niet minder interesseren.
Nee, de NT1 komt erin. Er is voor ongeveer 100,- een module te koop die het mogelijk maakt om de radio met het stuur te bedienen. Er was op dit moment nog geen mogelijkheid om de informatie in de Maxidot te krijgen. Morgenmiddag of avond zou ik de auto kunnen ophalen en kan ik je meer vertellen wat er wel en wat er niet werkt.Welke JVC? Die N7000? Heb jij enig idee of je bij die unit ook je gewoon je stuurcontroles kan blijven gebruiken? Die N7000 lijkt mij ook (alvast) een goeie vervanger.
Morgenmiddag of avond zou ik de auto kunnen ophalen en kan ik je meer vertellen wat er wel en wat er niet werkt.
Welke JVC? Die N7000? Heb jij enig idee of je bij die unit ook je gewoon je stuurcontroles kan blijven gebruiken? Die N7000 lijkt mij ook (alvast) een goeie vervanger.
Als je ons op de hoogte zou willen houden van je ervaringen, dan graag! Ik denk dat ik niet de enige ben die wil weten of er een goed diefstalbestendig alternatief is.
De NT1 is al ingebouwd ja, maar ik houd het er nog even op dat ik moet wennen aan alles en dat ik nog alles moet uitzoeken....rcFred, is die nt1 al ingebouwd? En bevalt het? werkende stuurfuncties? Etc...
ben zeer benieuwd!
Gratis? Zou ik wel redelijk vinden.
En doen die er dan ook iets mee?
Weird
My Lithuanian Columbus arrived today and was fitted in ten minutes. The weird thing is the Maxidot shows all the nav setings etc without coding!
Ja hoor, vannacht was ik de pineut. Ik hoorde een alarm afgaan en ging toch maar even controleren of het mijn Skoda betrof. Helaas, helaas het was mijn alarm en toen ik bij de auto kwam... oh mijn god! Ze hebben eerst geprobeerd met een blikopener mijn deur open te maken. Dit resulteerde in een gat zo groot als een tennisbal. Toen het niet lukte hebben ze mijn zijraam ingegooid en toen is waarschijnlijk mijn alarm afgegaan. Aangezien ik wakker was, was ik dus snel beneden en hebben ze de Columbus alsmede alle andere bezittingen met rust gelaten.
Maarja wel de schade he? Auto kwijt voor een paar dagen. Eigen risico kwijt en een hoop woede dat sommige mensen die niet willen werken zo aan hun geld proberen te komen.
:407:
Vind ik zelf ook vandaar de (???)Hmmm, heer LenK, een discutabele oplossing...
Hoi JC,
Nee er zitten geen stickers op aangezien dit een af-fabriek systeem is en het niet gecertificeerd is. Heb al van achterburen gehoord dat ze iets hebben gezien. Het ging om een donkere man op een fiets die tussen de auto's inliep rond te kijken. Ga het nog wel even doorgeven aan de politie al verwacht ik niet dat ze de flikker pakken...
Bij een achterbuurman die ook een OII heeft hebben ze alleen het raam ingetikt, maar hij is wel alles kwijt omdat hij geen alarm heeft.