Op 1 of andere manier boort dat niet zo lekker met een loeiend alarm...Wat boeien die schroeven nou? Al zijn het antidiefstal schroeven.
Die boor je dan toch zo even uit met een accuboortje?
Ook ik ben de klos geweest vannacht. Ze hebben hebben mijn carkit en dvdvrijschakeling laten zitten.
Heel raar is wel dat er geen zichtbare braakschade is, terwijl de auto op slot en alarm stond!! Ze hebben helaas wel mijn dashboard vernaggelt....
Wat is hieraan te doen? Welke maatregelen hebben jullie genomen na dit incident??
Ik ga iedergeval mijn nieuwe radio laten graveren in het scherm! Hebben jullie nog tips???!
Geen schade!!!! Waarschijnlijk hebben ze een moedersleutel gebruikt!! Daarmee hebben ze hem van slot gehaald en het alarm uitgeschakeld en konden ze in alle rust het systeem demonteren! De leeslampjes stonden zelfs nog aan...... er zaten nog net geen koffievlekken op mijn bekleding......
Heb je niet 2 stickers gehad die je op je ruiten kon plakken? volgens mij zou je die bij het etsen gekregen moeten hebben. Maar goed..ik vraag mij dan weer af of het een dief ook maar iets kan boeien als het systeem naar het buitenland verdwijnt.
Heb je niet 2 stickers gehad die je op je ruiten kon plakken? volgens mij zou je die bij het etsen gekregen moeten hebben. Maar goed..ik vraag mij dan weer af of het een dief ook maar iets kan boeien als het systeem naar het buitenland verdwijnt.
Bah? Dat lijkt me nog mild uitgedrukt. Gewoon volkomen &*^&5684#$^&(^% :407:Volgens de sleepdienst zeker meer dan 10k euro schade voor de navi, veel ruiten met warmtewerend glas en carrosserieschade!
En ik ben mijn auto waarschijnlijk weken kwijt!
En dan krijg je te horen dat ze met bijna 100% zekerheid terugkomen voor een straks nieuw geplaatste navigatie!!!
Bah bah bah.
Was in het voorjaar in Berlijn voor een lang weekeind met een hotelletje buiten het centrum. Bij het U-bahn station parkeren en dan op naar de stad. Ik zag op plekken met slechte sociale controle luxe VW's staan inclusief navi. De eigenaaren vreesden vast niet voor hun wegwijzer, anders parkeer je wel op een andere plek.Trouwens, die diefstallen blijken vooral een probleem te zijn in onze streken. GB heeft er (bijna) geen last van.
Het voordeel van een eiland? Kans op controle bij grens groter dan op het vaste land.Trouwens, die diefstallen blijken vooral een probleem te zijn in onze streken. GB heeft er (bijna) geen last van.
Zou best weleens een bron van waarheid in kunnen zitten.Zou het zo zij dat dieven weten dat in NL de pakkans gewoon erg laag is en dat, als je al gepakt wordt, je na een uurtje weer buiten staat.