Columbus Columbus gestolen.....

O

Octavia72

Bah? Dat lijkt me nog mild uitgedrukt. Gewoon volkomen &*^&5684#$^&(^% :407:
Sterkte met de afwikkeling!

Maarre dat warmtewerende glas is dus best wel taai? Normaliter is een tik voldoende om een ruit te versplinteren in brokjes, maar bij jou moesten ze er flink op los gaan om binnen te komen.

Het warmtewerende glas is folie die tussen en op de ruiten zit. De gelaagdheid zorgt er dus inderdaad voor dat ze moeilijk in te slaan zijn. Ze versplinteren dus niet. Ik wist het ook niet, tot ik gisteren dus de zijruit in zijn geheel buiten het portier zag hangen.
Helaas heeft het nu dus voor meerdere beschadigde ruiten gezorgd omdat ze er niet 1,2,3 in kwamen.

Captain Hook

Forumguru
Helaas heeft het nu dus voor meerdere beschadigde ruiten gezorgd omdat ze er niet 1,2,3 in kwamen.
Voor- en nadelen dus.
Voordeel is natuurlijk de wamtewerende werking en de stevigheid.
Wellicht dat bij een loeiend alarm ze het eerder hadden opgegeven, omdat tijd een cruciale factor is bij inbraak. En door jouw 'taaie' ruiten kostte het veel tijd om binnen te komen.

Nadeel is dat je met een lifehammer niet zo makkelijk zo'n ruitje intikt in het geval van calamiteiten. :biggthumpdown:

rbo

Senior Member
Ze moeten de columbus gewoon beveiligen door bv 1x per week of met inschakelen een persoonlijke code te laten invoeren , zelfde als je telefoon.

Wasmachineman

Forumguru
*Zucht*
Hier word ik zo moe van, van die kl&*$zakken die niet van andermans goederen af kunnen blijven.
Zwaar klote voor je om dit allemaal weer te moeten regelen, Octavia72 !:mad:

___JC___

Forumguru
Optie 1: Alarm met stickers
Optie 2: Met popnagels vastzetten (dat zien ze pas als ze binnen zijn)
Optie 3: Etsen (werkt volgens mij niet)

Gieliovd

Forumguru
Zo, wéér eentje om af te kerven op de lijst.

Te triest voor woorden.

Ja, leasers zijn hun auto even kwijt. Maar als ik zo'n ding zou hebben, privé, met 10.000 euro schade, zonder all risk... Dan ben ik bankroet.

floris

Lid
Zo, wéér eentje om af te kerven op de lijst.

Te triest voor woorden.

Ja, leasers zijn hun auto even kwijt. Maar als ik zo'n ding zou hebben, privé, met 10.000 euro schade, zonder all risk... Dan ben ik bankroet.

zo'n jonge auto prive zonder all risk is zowiezo niet slim.......

Gieliovd

Forumguru
Dat is ook wel weer zo, wel zo verstandig als je een dure auto kunt rijden.

Maar als privé rijder wordt je er altijd slechter op. No claim, hogere premies etc.

Ps. citeren hoeft niet als het bericht direct opvolgt.

Aiii

Lid
Ben -als privérijder- heel blij dat ik de Columbus te duur verklaarde bij aankoop t.o.v. mijn al gekochte TomTom. :'D

Damn, 10.000 schade, ik zou echt nog jarenlang blijven doorschelden op het tuig dunkt me zo. Sterkte ermee!

EdK

Forumguru
Mosterdgas granaten is het enigste middel !!
één nadeel is misschien dat je smorgens over het lechaam heen moet stappen om je wagen in te kunnen, maar dat is ook het enige !!

Constant

Erelid
Een luxe los navigatiesysteem kost 200 Euro, houdertje van een paar tientjes om het netjes weg te werken en het navigeert zelfs beter dan een inbouwsysteem.

Ik zou zeggen, kopersstaking van slecht beveiligde inbouwnavigatie. Terugkeer van frontjes.

En men mag mij uitleggen (lees: falende overheid) waarom auto-inbraken vooral in NL en Italie voorkomen.

Aiii

Lid
Een luxe los navigatiesysteem kost 200 Euro, houdertje van een paar tientjes om het netjes weg te werken en het navigeert zelfs beter dan een inbouwsysteem.

Ik zou zeggen, kopersstaking van slecht beveiligde inbouwnavigatie. Terugkeer van frontjes.

En men mag mij uitleggen (lees: falende overheid) waarom auto-inbraken vooral in NL en Italie voorkomen.

Ach ja, denk maar zo, voor iedere agent die een navigatiesystemendief vangt, heb je een agent minder die parkeer- of snelheidsboetes kan verzorgen.

En dat wil je natuurlijk niet hé? ;) :cheer:

Bovenaan Onderaan