Columbus Columbus gestolen.....

Captain Hook

Forumguru
Shit zeg, het is een echte plaag. Kunnen ze nu niet gewoon van iemand anders' bezit afblijven!
Nee, dat kan niet. Want als je een zielige jeugd hebt gehad of anderszins sociaal achtergesteld bent, dan wordt dit gedrag in ons land ook nog eens beloond... :mad::mad:
Die crimineeltjes lachen zich echt helemaal een deuk in dit land. Ze moesten eens de marokaanse justitie praktijken alhier toepassen voor 'bepaalde' groepen allochtonen! (en die het verzieken voor diegenen die wel op een eerlijke wijze aan hun geld komen)

floris

Lid
:mad: Vannacht was ik weer de klos, voor de 2e keer (1e keer was een half jaar geleden) is mijn Columbus gejat. Deze keer door een achterruit in te slaan. De schroefjes hebben ze laten liggen...echt onvoorstelbaar hoe makkelijk het is om dat ding te jatten. Eens denken wat ik er nu in moet zetten....
Had ik verdorie net heel veel muziek erop gezet, is allemaal weg.:407:
Volgende keer toch maar een BMW kopen, daar kan ie niet uit worden gejat.

met het prijsverschil tussen de rs en een vergelijkbare bmw kan je wel een paar columbussen slijten

LenK

Forumguru
met het prijsverschil tussen de rs en een vergelijkbare bmw kan je wel een paar columbussen slijten
En wat is leuker denk je. Of je wel of niet een BMW wil, elke keer maar weer afwachten of je auto niet opengebroken is en weer een hoop gedoe en tijd als het inderdaad zo is, is moeilijk in geld uit te drukken.

Huyzen

Lid
En wat is leuker denk je. Of je wel of niet een BMW wil, elke keer maar weer afwachten of je auto niet opengebroken is en weer een hoop gedoe en tijd als het inderdaad zo is, is moeilijk in geld uit te drukken.

Je hebt gelijk. Mijn eerste reactie was ook: weg met dat ding (nou ja, dat was ie al...) en dan maar een Tomtom en een flutradio of zo. Maar na een telefoontje met VVS dacht ik: ok, gewoon weer een nieuwe bestellen. Ze stellen gelukkig geen extra eisen wb alarm of andere maatregelen. "zo lang ie niet elke week wordt gestolen" was er geen probleem. Ik ga in elk geval zsm iets erin laten zetten want dit is zo ook geen gezicht.

(Oh joepie, met dit bericht ben ik nu ook geen junior member meer. Dat is ook nog goed nieuws vandaag..:yeah:)

Bijlagen

• Afbeelding 017 (600 x 450).jpg
    Afbeelding 017 (600 x 450).jpg
    67,2 KB · Weergaven: 115

floris

Lid
Je hebt gelijk. Mijn eerste reactie was ook: weg met dat ding (nou ja, dat was ie al...) en dan maar een Tomtom en een flutradio of zo. Maar na een telefoontje met VVS dacht ik: ok, gewoon weer een nieuwe bestellen. Ze stellen gelukkig geen extra eisen wb alarm of andere maatregelen. "zo lang ie niet elke week wordt gestolen" was er geen probleem. Ik ga in elk geval zsm iets erin laten zetten want dit is zo ook geen gezicht.

(Oh joepie, met dit bericht ben ik nu ook geen junior member meer. Dat is ook nog goed nieuws vandaag..:yeah:)

das beroerd wakker worden..........

Yeti Linka

Actief lid

das beroerd wakker worden..........

Vandaag hebben ze bij mij gewinkeld. Wordt een nieuwe ingezet door de leasemaatschapij. Incl een alarmsysteem.

Yeti Linka

Actief lid
de enige die er aan verdient is Skoda in dit geval :(

Niet alleen skoda. Ik denk de hele PON groep. Helaas zijn wij als Skoda rijders niet alleen de dupe.

Ben geen Opel fan meer. Maar daar zijn radiosystemen zo ingebouwd dat het zinloos is om deze te "lenen". Misschien een optie voor de OS3?:icon_smile_question

cloink

Actief lid
Maar de site staat nog vol met RNS510'en aan +/- 500€, wat op zich al gewoon verdacht is voor een systeem met nieuwprijs dewelke een veelvoud is... Zeker als sommigen dan nog hun code "kwijt" zijn... :icon_smile_dead:

Gieliovd

Forumguru
Ik heb hem eens gezocht op Marktplaats.

Krijg je dingen als:

"TE KOOP

ZONDE CODEr, CODE BEN IK KWIyT GERAAKT, maar voor 50 euro kan je eraff hallen. wolla geen probleem allah"

Valt wel op dat je tussen de 500 en 600 euro best eentje kunt kopen die er goed uitziet, inclusief inbouw? Ze klinken niet allemaal malafide!

Sterkte voor de mensen die zonder rijden momenteel.

Yeti Linka

Actief lid
Ik heb hem eens gezocht op Marktplaats.

Krijg je dingen als:

"TE KOOP

ZONDE CODEr, CODE BEN IK KWIyT GERAAKT, maar voor 50 euro kan je eraff hallen. wolla geen probleem allah"

Valt wel op dat je tussen de 500 en 600 euro best eentje kunt kopen die er goed uitziet, inclusief inbouw? Ze klinken niet allemaal malafide!

Sterkte voor de mensen die zonder rijden momenteel.

Voor die 600 euro staat er waarschijnlijk ook het HOME adres van de vorige eigenaar nog in.:mad:

Constant

Erelid
Er worden er zoveel gestolen dat ik elke tweedehands sterk wantrouw, ik verwacht dat minder dan 10% eerlijk is (en dan zit ik waarschijnlijk aan de hoge kant, misschien is het wel 1% eerlijk). Ik zou alleen tweedehands kopen als de verkoper de eerlijke herkomst kan bewijzen.

cloink

Actief lid
Ik zou alleen tweedehands kopen als de verkoper de eerlijke herkomst kan bewijzen.
Als iedereen zo zou denken, dan stuikt het hele handeltje grotendeels in elkaar (althans de amateurs). Helaas (en dat bewijst een thread op briskoda) denkt de grote meerderheid er anders over, onder het motto van "hebbe, hebbe, hebbe!". :(

bat

Lid
Als iedereen zo zou denken, dan stuikt het hele handeltje grotendeels in elkaar (althans de amateurs). Helaas (en dat bewijst een thread op briskoda) denkt de grote meerderheid er anders over, onder het motto van "hebbe, hebbe, hebbe!". :(
Helemaal correct. Het blijft me verbazen dat mensen die inbrekers verschrikkelijk vinden (vooral als het hunzelf overkomt) vervolgens geen problemen hebben met verdacht goedkope tweedehands spullen.

Een heler is net zo erg als een steler!

Bovenaan Onderaan