...verhaal geen navi van ARVAL
Pioneer heeft een model uitgebracht, specifiek voor de Skoda en Golf.Eigenlijk toch raar?
Juist voor de businessline is dit een van de grootste redenen om voor businessline te kiezen...
Anderzijds heb je misschien nu geen RSAP telefoon en telefoon voorbereiding nodig ?
Hoe zit het met de koppeling van een JVC/Poineer naar je maxidot en je stuurwiel bediening?
Oftewel, even roepen dat het niet mag heeft consequenties voor allerlei andere opties op de Skoda.
En wat als je de elegance businessline neemt met alarm... mag het dan weer wel?
Amundsen wordt blijkbaar net zoveel voor ingebroken. Ik kreeg namelijk vandaag van Arval een leaseofferte terug. Ze willen geen auto's meer afleveren met amundsen of columbus, als je er navi in wilt moet je verplicht een JVC of pioneer in zetten ipv de VAG modellen.
Omdat ik de Greenline business line had aangevraagd, was dat dus een probleem, tenzij ie gewisseld wordt voor een model waar het frontje afkan.
Dus ik zit weer in dubio. Toch dan maar een normale greenline aankleden tot ie "leuk" genoeg is (zonder navi)?
Blijkbaar heeft Arval ook al met PON gesproken omtrent de VAG navi's. Dat maakte ik tenminste op uit het begeleidend schrijven.
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/111/241/AVIC-F9110BT/specs.html zei:Onze 2-DIN-systemen zijn uitgerust met een antidiefstalsysteem. Wanneer het system na installatie ooit wordt losgekoppeld van de batterij, moet er een wachtwoord worden ingevoerd om het systeem te ontgrendelen en opnieuw te laten werken.
Iemand een idee hoe dat bijtellingsgewijs gedaan wordt ?