Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze.....maar ik vind het niet mooi om het maar netjes te zeggen (471)

• Leuk
Waarderingen: CDK

MennoW

Forumguru
Een ieder moet doen waar die gelukkig mee is ;)
Of het nu een rolletje tape om de band is, met ballonnetjes als ophanging.
Gouden 20" (wat mij super lijkt) op bruin en misschien voor een ander niet laag genoeg?
Blauwe stickers op de zijkant, basis interieur of heel luxe, helemaal OEM of juist niet.
Ieder heeft een andere smaak en of portemonnaie.
Waar het allemaal om draait, is volgens mij passie voor waar je jou ziel en zaligheid in stopt.
En of dat nu een bomvolle L&K is of een Polo die voor €100 is gekocht maakt in mijn ogen niks uit

Skodatek1

Forumguru
Volgens mij zijn dit ook 20 inch...alleen voor mag die nog wel wat zakken.
index.php

Der Einser

Forumguru
Niet iedereen heeft Performance kit geld Ed !
Ik weet zeker dat het goed rijdt.
Maar zoals Menno al zei: ieder Ijn ding.

Als ik Corne was zou ik voor 235-30-20 gaan of zoals hij zelf het liefst wil, 225-35-20 wat volgens mij minder goed past want hij wordt hoger daardoor.
Ik hoop dat je het kan hebben.

Laatst bewerkt:

eddiea

Forumguru
Daar gaat het me ook niet om Patrick. Ik wil alleen aangeven dat je ook met lucht stevig door de bocht kan gaan.
Ook ik zal voor een 30 serie gaan.

Desperado

Forumguru
Precies mooi genoeg die van 491 ervan uitgaande dat er niet zo'n rand van de velg helemaal uitsteekt, dat vind ik persoonlijk niet mooi. Vooral als je er met het gezin van wilt genieten denk ik dat je niet te laag moet gaan om nog wat comfort over te houden.

• Leuk
Precies, comfort is het belangrijkst. Wat betreft verlagen daar moet je met een langere wielbasis idd wel voorzichtig mee zijn. Mijn O1 is ook verlaagd(zo gekocht) en merk dat verkeersdrempels, maar zeker ook verhoogde in/uitritten echt een ramp is. Als ik alleen in de auto zit gaat dit nog wel enigzins, maar met vriendin en 2 kids achterin dan raak ik zo nu en dan met de onderkant van de wagen de grond. Over de trekhaak nog maar te zwijgen die ook soms met een doffe klap de grond raken wil.

• Leuk

CDK

Forumguru
En gaat het dan ook nog goed met de load index?
Als ik 225-35-20 monteer wel, met 235-30-20 niet, ik rij straks even naar J&R Cardesign in Ridderkerk, ga ik daar nog even advies inwinnen en vragen wat ze er daar van denken ;)
Dat is het adres waar ik de KW set en de Porsches vandaan heb ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan