Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
Inderdaad dit hebben we geconstateerd op de brug van eht weekend. Dus aanlopen doet het lichtelijk wel. Niet extreem

CDK

Forumguru
even een vraag voor @Der Einser @eddiea @s-line @MennoW
velgen 9J kunnen daar banden op in de maat 225-35-20? En zal dat bij mij ook passen?
Dit omdat ik onder andere met het draagvermogen zit, deze komen beter uit omdat deze lastindex 90 hebben

s-line

Forumguru
Dat is een klein stukje plastic omdat daar een bultje zit,maar dat slijt gewoon weg en dan is het over! Wel heel bijzonder dat het bij jou aan loopt,dat Patrick dan nog kon rijden als het bij jou al aanloopt!:pieker:

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
even een vraag voor @Der Einser @eddiea @s-line @MennoW
velgen 9J kunnen daar banden op in de maat 225-35-20? En zal dat bij mij ook passen?
Dit omdat ik onder andere met het draagvermogen zit, deze komen beter uit omdat deze lastindex 90 hebben
Natuurlijk past dat, eddiea had deze maat ook! Staat veel mooier en de aslast van je 225/35/19 is eigenlijk ook niet helemaal juist, dan moet je eigenlijk ook 235/35/19 nemen.
Maar kan geen kwaad hoor!

CDK

Forumguru
Dat is een klein stukje plastic omdat daar een bultje zit,maar dat slijt gewoon weg en dan is het over! Wel heel bijzonder dat het bij jou aan loopt,dat Patrick dan nog kon rijden als het bij jou al aanloopt!:pieker:
Streetcomfort set staat op maximaal omlaag en medium demping ingesteld, dat zal de reden zijn...

CDK

Forumguru
officieel geven de geleerden 235 als minimum op voor een 9J brede velg, vandaar dat ik nog ff check bij de forum experts ;):D

ertromp

Forumguru
Misschien toch een verschil in onderstel 4x4 en voorwielaangedreven Superb??

• Leuk

ertromp

Forumguru
Met andere woorden: je moet het gewoon niet willen zo'n 4x4 3.6FSI V6:deuk:. Een stel fatsoenlijke velgen passen niet eens

• Leuk

CDK

Forumguru
alle gekheid op een stokje.....
@Desperado ja het is verrassend genoeg nog steeds comfortabel dankzij de schroefset hoor, want onze Polo op 15" is niet soepeler of stugger :jaja:
@s-line bij mijn huidige auto gaat er geen lucht in m'n onderstel :tongue:
@EdK ja verrassend genoeg past dat nog steeds :D
@ertromp beetje dimmen hè, ook jij kan te ver gaan :mad: ;)
@eddiea ok jij zegt 235 dus, duidelijk! :jaja:
@Der Einser 235 is the key zeg je, maar je zei over de app iets anders toch vorige week? :pieker:

waarom zouden jullie geen 225-35-20 pakken? Te veel getrokken? Past niet? Te smal?????
als het zou passen lijkt het mij juist een win-win situatie;
- 1 - lastindex 90 ipv 88
- 2 - gunstiger verbruik
- 3 - goedkopere band
- 4 - 78,75mm hoog tegen 70,5mm en dus comfortabeler?

brand maar los hoor met jullie kritieken :bloos::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan