Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Velgen die je op het oog hebt, passen volgens mij mooi bij je lakkleur, wel de naafkapjes aanpassen (niet alleen qua merk, maar vooral qua kleur - misschien chromen naafkapjes?)
Daar heb ik me nog niet in verdiept @Cordoba het zullen sowieso Audi logo's blijven, dat wel ;)

Dikke velgen kerel (Y), like very much! Alleen wel de naafkapjes aanpassen hoor. Persoonlijk vindt ik het niet staan om onder skoda, velgen te zetten met een ander logo van de vag groep erop. Bij mij in de buurt staat een polo op wintersloffen met jawel seat wieldoppen. Een real no go als je mij vraagt. Dat het audi velgen zijn, ziet een kenner wel aan het model van de velg

Baphi

Forumguru
Ziet er wel heeel erg fijn uit zo, Corné!! Mooie maat, wat mij betreft geen verlaging meer nodig! Staat superlekker op z'n pootjes!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Ik ben niet zo van dat hele platte rubber, maar het staat wel heel erg mooi. Prima hoogte ook, ik zou niet verder verlagen.

• Leuk

s-line

Forumguru
Die ouwe velgboer heeft je weer wat aangesmeerd!!
Ik ben benieuwd hoe het zal staan die kleur ik denk persoonlijk dat het luxe van jou auto er hiermee af gaat, maar dat is wat ik vind hoor!:bloos: Maar ik het ook totaal geen verstand van kleuren dus.........
Op zich een leuk wiel maar dan wel in mooi zilver!

• Leuk

CDK

Forumguru
We zullen zien ;) Ik zei al dat het een mogelijke optie is, daarom eerst ff een weekje op de wielen van @Der Einser rijden, dan m'n binnenschermen goed checken op slijtage en dan een knoop door hakken :jaja:
Iets wat goud gemaakt is kan ook ooit vast weer zilver gemaakt worden indien nodig :D

Skodatek1

Forumguru
Die gouden RS velgen maakt hem nog vetter! Echt een eyecatcher als jij maar vraagt!
Maar die 20 inch Audi velgen staan ook mooi!

• Leuk

CDK

Forumguru
Die kanshebbers zijn ubervet Corne! Waar hangt het vanaf? Dan geven wij het laatste zetje wel :D

Alles gute !

Miez
Dankjewel Miez :)
Waar het vanaf hangt eeuuuh nou.... €€€€,€€ dat dus! Maar als je een collecte voor me op poten wil zetten...? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan