Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Buiten het weggedrag, zou ik 'm ook niet verder laten zakken: dan sla je al snel door naar een 'sjonnie-look', bovendien bij een auto met zo'n flinke wielbasis kom je dan ook snel in de problemen bij opritjes en verkeersdrempels.

CDK

Forumguru
Buiten het weggedrag, zou ik 'm ook niet verder laten zakken: dan sla je al snel door naar een 'sjonnie-look', bovendien bij een auto met zo'n flinke wielbasis kom je dan ook snel in de problemen bij opritjes en verkeersdrempels.
Qua bodemvrijheid is dit voor mij de max, comfort is met de kw set dik voor elkaar hoor :D

s-line

Forumguru
Persoonlijk vind ik dat met 20 " toch zeker wel op de band moet liggen. Je bodem vrijheid is wel meer in ieder geval,dus hoef je niet meer zachtjes over de drempels!
En een stuk goedkoper als air om over drempels te komen!:deuk:;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Tankdop is wel ideaal. Erg netjes. Gisteren alles eens goed bekeken of de 20 inch wel goed gaat passen en geen problemen oplevert. Het zag er allemaal erg goed uit en de nieuwe wielen die op je op het oog hebt zijn echt SUPER. Maar dat heb ik je gisteren al gezegd.

• Leuk

Noord26

Forumguru
Alleen jammer dat je diffuse LED's nu gedeeltelijk bovenop de binnenspiegel schijnen. Nog voor wat langere tijd mee gereden nu in het donker? Lijkt mij vrij storend?

CDK

Forumguru
Alleen jammer dat je diffuse LED's nu gedeeltelijk bovenop de binnenspiegel schijnen. Nog voor wat langere tijd mee gereden nu in het donker? Lijkt mij vrij storend?
Nu is het idd storend, dus de leds moeten uitgeschakeld worden helaas

CDK

Forumguru
Tankdop is wel ideaal. Erg netjes. Gisteren alles eens goed bekeken of de 20 inch wel goed gaat passen en geen problemen oplevert. Het zag er allemaal erg goed uit en de nieuwe wielen die op je op het oog hebt zijn echt SUPER. Maar dat heb ik je gisteren al gezegd.
:D Dankjewel ;)

Dat zijn wel grote velgen 20 inch, dat gaat op mijn wagen niet passen. Denk dat daar nu wel de max onderzit wat een O1 hebben kan. Ben benieuwd wat voor velgen je op het oog hebt corné

• Leuk

Cordoba

Forumguru
Velgen die je op het oog hebt, passen volgens mij mooi bij je lakkleur, wel de naafkapjes aanpassen (niet alleen qua merk, maar vooral qua kleur - misschien chromen naafkapjes?)

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan