Op deze velgen zitten Toyo's in de maat 235-30-20, mijn keuze zou de zelfde maat zijn, maar dan de Pilot Super Sport van MichelinHet staat inderdaad super goed Hoe hoog is de band? / welk bandentype heb je er nu op?
Qua bodemvrijheid is dit voor mij de max, comfort is met de kw set dik voor elkaar hoorBuiten het weggedrag, zou ik 'm ook niet verder laten zakken: dan sla je al snel door naar een 'sjonnie-look', bovendien bij een auto met zo'n flinke wielbasis kom je dan ook snel in de problemen bij opritjes en verkeersdrempels.
@Der Einser heeft ze zo meegegeven, dat wassen komt nog welMet deze combi 20 inch zou ik auto ook nog iets laten zakken.....en was die velgen eens
Nu is het idd storend, dus de leds moeten uitgeschakeld worden helaasAlleen jammer dat je diffuse LED's nu gedeeltelijk bovenop de binnenspiegel schijnen. Nog voor wat langere tijd mee gereden nu in het donker? Lijkt mij vrij storend?
DankjewelTankdop is wel ideaal. Erg netjes. Gisteren alles eens goed bekeken of de 20 inch wel goed gaat passen en geen problemen oplevert. Het zag er allemaal erg goed uit en de nieuwe wielen die op je op het oog hebt zijn echt SUPER. Maar dat heb ik je gisteren al gezegd.
Als ze bij @Der Einser passen zou het wel heel raar zijn,als ze dan niet bij Corne zouden passen!Gisteren alles eens goed bekeken of de 20 inch wel goed gaat passen en geen problemen oplevert. Het zag er allemaal erg goed uit.
Nu is het idd storend, dus de leds moeten uitgeschakeld worden helaas
Nee dat niet, meer zicht is belangrijker voor meHmm.. Of de spiegel terug zetten?