Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoW

Forumguru
Mijn 20" 9J liggen 225-30-20 omheen :nailbiting:
En ja ik raakte ook dat bultje. Heb dat stukje kunststof verwarmd en voorzichtig met een banden lepel vlakker gemaakt.
En idd @s-line geen lucht meer in de banden, dan maar in de vering.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik zou wel 225 nemen hoor! Lekker getrokken! Een maat/collega van mij heeft nu 215/35/19 om zijn 8,5j velg en staat echt vet! Wel oppassen bij de stoeprand hoor! Waarom geen lucht in je onderstel? Je gaat nu toch ook voor 20" terwijl je dat eerst niet zou doen?

• Leuk

CDK

Forumguru
Mijn 20" 9J liggen 225-30-20 omheen :nailbiting:
En ja ik raakte ook dat bultje. Heb dat stukje kunststof verwarmd en voorzichtig met een banden lepel vlakker gemaakt.
En idd @s-line geen lucht meer in de banden, dan maar in de vering.
Jij hebt dus 225 breed, dat is mooi om te weten gozert! Dankjewel! Wil je een close up foto voor me posten aub?

CDK

Forumguru
Ik zou wel 225 nemen hoor! Lekker getrokken! Een maat/collega van mij heeft nu 215/35/19 om zijn 8,5j velg en staat echt vet! Wel oppassen bij de stoeprand hoor! Waarom geen lucht in je onderstel? Je gaat nu toch ook voor 20" terwijl je dat eerst niet zou doen?
Haha daar heb je wel weer een punt :D

Skodatek1

Forumguru
Waarom geen spoorverbreders monteren als de banden aanlopen aan de binnenkant?

Overigens 225 op 20 inch lijkt mij mooier dan 235! Bredere optiek.

• Leuk

CDK

Forumguru
Waarom geen spoorverbreders monteren als de banden aanlopen aan de binnenkant?

Overigens 225 op 20 inch lijkt mij mooier dan 235! Bredere optiek.
nee ze lopen heel miniem aan de buitenkant aan, maar als dat 'bultje' weggesleten is dan is het probleem opgelost, spoorverbreders zou het juist erger maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan