Jij hebt dus 225 breed, dat is mooi om te weten gozert! Dankjewel! Wil je een close up foto voor me posten aub?Mijn 20" 9J liggen 225-30-20 omheen
En ja ik raakte ook dat bultje. Heb dat stukje kunststof verwarmd en voorzichtig met een banden lepel vlakker gemaakt.
En idd @s-line geen lucht meer in de banden, dan maar in de vering.
Haha daar heb je wel weer een puntIk zou wel 225 nemen hoor! Lekker getrokken! Een maat/collega van mij heeft nu 215/35/19 om zijn 8,5j velg en staat echt vet! Wel oppassen bij de stoeprand hoor! Waarom geen lucht in je onderstel? Je gaat nu toch ook voor 20" terwijl je dat eerst niet zou doen?
nee ze lopen heel miniem aan de buitenkant aan, maar als dat 'bultje' weggesleten is dan is het probleem opgelost, spoorverbreders zou het juist erger makenWaarom geen spoorverbreders monteren als de banden aanlopen aan de binnenkant?
Overigens 225 op 20 inch lijkt mij mooier dan 235! Bredere optiek.
Dank u ziet er goed uit Alleen stevig de bocht door gaat'm niet meer worden denk ik zonder je velgen te slopen??Plaatje bij het praatje
Dankje! Daar heb ik wat aanIs een goed alternatief, want voor 30 serie moet je echt zakken met je auto! Anders is het helemaal geen porum.