Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Dr zijn ook 6 cilinders die klinken als een natte krant hoor. Waar je offertes hebt opgevraagd zullen vast wel referenties hebben. Wil je alleen behoeden dat het tegen kan vallen. Je hebt nu iets in je hoofd zitten en kan het niet vooraf testen natuurlijk. En goedkoop is het allerminst.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Noord26, bedankt voor het meedenken :thumbsup: als het toch te mak klinkt kan het middendempertje er altijd nog tussenuit, maar met die klep er tussen moeten er lekkere decibellen te behalen zijn.

Noord26

Forumguru
Meer geluid wil niet zeggen dat het een aangenamer geluid is. :dankje:

Heb helaas de ervaring van een kameraad van mij in zijn BMW 530i. Wilde er ook heel wat sportiever geluid bij, maar ondanks een volledig op maat gemaakt systeem was het totaal niet wat hij zocht. Aangezien het op maat gemaakt was, kon hij ook niet meer terug.

Daarom zou ik toch willen adviseren om klanten referenties eventueel te laten horen. Neem aan dat ze wel iets kunnen laten horen wat het zou moeten worden? Je bent niet de eerste klant toch?

CDK

Forumguru
nee geen air @s-line, dan word ik straks nog jaloers op die Faab ;) ik heb 4 dingen beloofd, poetsen, ramen tinten en chip en veren steken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan