Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Ik heb net een bijna niet te weigeren aanbod van TVS ontvangen, ruim 30% goedkoper als Celtemp en ruim 40% goedkoper als JM Tuning, ik besef terdege dat het een matsprijs is, omdat ik al het nodige uitgegeven heb in Varsseveld........, maar......, het is meer als 1 dag werk, Celtemp zit bij me om de hoek, TVS is tussen 3.5 en 4 uur heen en weer, moet daar dus vrij voor nemen en dat kost me weer meer als het prijsverschil, ik gun het beide partijen...... #DILEMMA

Desperado

Forumguru
Iets regelen denk ik dan. Leenauto, trein.
Juist omdat ze dit voor je doen en ook omdat ze al zoveel voor je hebben gedaan zou ik ze dit ook gunnen.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Moeilijke keus of ook niet , zo kan TVS wel de puntjes op de i zetten . Denk dat ze jou wagen wel heel graag afmaken . David is ook een goeie gozer met scherpe prijs , maar ik zou het toch TVS het meest gunnen .. Denk dat er hier ook wel mensen zijn die mee rijden en je ff ophalen net als mark toen deed

Noord26

Forumguru
Ik heb net een bijna niet te weigeren aanbod van TVS ontvangen, ruim 30% goedkoper als Celtemp en ruim 40% goedkoper als JM Tuning, ik besef terdege dat het een matsprijs is, omdat ik al het nodige uitgegeven heb in Varsseveld........, maar......, het is meer als 1 dag werk, Celtemp zit bij me om de hoek, TVS is tussen 3.5 en 4 uur heen en weer, moet daar dus vrij voor nemen en dat kost me weer meer als het prijsverschil, ik gun het beide partijen...... #DILEMMA

TVS kennende regelen ze wel iets voor je na werktijd om af te geven en op te halen, plus een leenauto toch?

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Net met David van Celtemp via de whatsapp de deal rondgemaakt, niet het goedkoopste maar ik had vanmiddag al tussen neus en lippen door aangegeven dat we er wel uit zouden komen, dus een man een man een woord een woord en net kortgesloten dat in principe ik zaterdagochtend 27 december de auto breng en maandagavond 29 december de auto weer kan ophalen en dat we maandag 22 december nog even contact hebben of het daadwerkelijk door kan gaan of dat er misschien zelfs eerder een gaatje in de planning is. Was een moeilijke keuze, maar het was een afweging gunnen/tijd/geld/afstand en daarom toch voor Celtemp gekozen.

Race Eend

Forumguru
wel even zo eerlijk om te vermelden dat TVS een pneumatisch bediende klep geoffreerd had en Celtemp een op afstand bedienbare elektronische klep, TVS wilde geen elektronische monteren en Celtemp geen pneumatische ;)

Wat voor sportkats komen er onder, ajb laat je niet van die kleine dingen aansmeren met dit vermogen (waar je het ook haalt), liever wat meer betalen bij 1 van deze 3 zaken dan te kleine kats krijgen.

Ik weet dat JM altijd met deze grote van onderstaande foto werkt, die kleine kats worden ook door velen als sportkats verkocht, prima voor een 1.4 of 2.0 athmo blok, maar echt niet voor een turbo/compressor motor.

241076_759882670743510_2537505126501622345_o.jpg

CDK

Forumguru
@Race Eend, bedankt voor je input :thumbsup: ze weten van de compressor upgrade en van het vermogen wat mijn 6 cilinder levert, ze hebben bij Celtemp ook ervaring met dit soort auto's vorige week stond er nog een S5 voor een custom uitlaat, dus ik vertrouw er op dat de juiste cats er onder komen, maar zal het nogmaals benadrukken. Nogmaals dank voor je bijdrage!!

Race Eend

Forumguru
@Race Eend, wat is het gevolg van die te kleine rackets waar jij het over had?

Wij hebben laatst een Audi TT 225 gehad met te kleine race kats, deze auto leverde het vermogen totaal niet.
Uitlaat stond rood tot achter de kat, ook met E85 erbij etc.

Na vervangen van de kat en aanpassen van de software (meer voorontsteking omdat hij nu niet meer pingelde), alles weer in orde.

te kleine kat.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan