Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Dat kun je wel vergeten @Noord26 tenzij het iets heel speciaals is maar dan nog wordt het geen pot goud.
Alles went inderdaad en zeker vermogen, als je daaraan begint te sleutelen is het hek van de dam!:D

louigi58

Senior Member
Had je deze al gezien?

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1418658562347.png
    uploadfromtaptalk1418658562347.png
    612,9 KB · Weergaven: 69
  • uploadfromtaptalk1418658571419.png
    uploadfromtaptalk1418658571419.png
    228,4 KB · Weergaven: 60
  • uploadfromtaptalk1418658576705.png
    uploadfromtaptalk1418658576705.png
    109,5 KB · Weergaven: 53

Joske

Forumguru
Ik heb destijds meegereden zonder compressorkit en ik vond het toen al hard gaan en een mooi geluid maken.. dus het kan alleen maar beter worden mijn inziens! ;)

CDK

Forumguru
Nog even terugkomend op de post van @Race Eend, er komen 2 x 200 cell racekats van magnaflow onder die goed zijn voor ruim 600pk, dat haal ik helaas net niet, dus daar verwacht ik geen problemen mee, de marge is vrij ruim zogezegd.
Planning is nu definitief, brengen op zaterdag 27-12 en ophalen op maandag 29-12 #volverwachtingkloptmijnhart :)

CDK

Forumguru
Helaas kon de operatie vandaag door omstandigheden niet doorgaan, een nieuwe afspraak zal zo spoedig mogelijk gemaakt worden.
Was wel zeer blij dat ik vandaag de beschikking had over winterbanden en 4x4 :jaja:

dirkkroneman

Forumguru
Hmm balen dat het niet door kon gaan. Wat zijn trouwens de voor- en nadelen van een pneumatisch of een elektrisch gestuurde klep? Pneumatisch gaat denk ik "automatisch" open als je flink het gas in trapt?

Noord26

Forumguru
Pneumatisch is luchtdruk, dus ik even er vanuit dat de klep vanaf een bepaald toerental pas open gaat (en dus onder datzelfde toerental altijd dicht staat). Elektrische bepaal je zelf wanneer hij open of dicht staat. Wanneer je 'in the mood' bent, onafhankelijk van het toerental dus.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan