Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkkroneman

Forumguru
Ja dat zei ik dus, alleen ik vroeg of Corné ook weet of er nog voor- of nadelen zijn (is het ene "gevoeliger" als het andere bv).

ertromp

Forumguru
Zal wel een klep zijn die op de onderdruk van de motor gestuurd kan worden.
Nadeel: extra slangen die meer gevoelig zijn voor knikken. Ook vocht in die lucht kan natuurlijk nadelig uitpakken op zo'n onderdrukventiel die moet sturen. Ook het onderdrukventiel waar een membraan in zit die een asje moet sturen die de klep opent of dicht doet is gevoelig. Zal ook goedkoper zijn dan een elektrisch (motorbediende) klep
De elektrisch gestuurde klep is makkelijker weg te werken door de bedrading maar zal duurder zijn en de elektromotor natuurlijk gevoeliger voor storingen. Persoonlijk zou ik gaan voor elektrisch gestuurd

sitechris

Donateur
Was zelf nooit zo'n fan van je gouden velgen. Vind ik niet helemaal bij het karakter van de Superb en jouw auto (wolf in schaapskleren) passen. Ik zeg dus goed nieuws dat je ze hebt verkocht :yeehaa:

EdK

Forumguru
Toch wel knap dat je die velgen hebt weten te verkopen aan een ander......

Moet je toch wel wat overredingskracht voor hebben ...:laugh::pardon:

Der Einser

Forumguru
@Der Einser, ik denk dat @sitechris meer bedoeld dat mensen dergelijk vermogen niet verwachten in een Skoda en het daarom toch altijd wel enigszins een schaap zal blijven ;)

Een beetje kenner weet /ziet toch wel het geen 'gewone' Skoda meer is.
Mede omdat iedereen nu toch wel weet dat Skoda tot de VAG groep behoort.
Zelfs zonder enige motortuning of DSG aanpassing is het geen sloompie,... Toch?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Die gouden wielen gaan prachtig staan onder die zilvergrijze bolide van een niet nader genoemd forumlid! ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nee laat nu maar staan, gelukkig rijden er meer grijze muizen rond, maar het is wel zo leuk voor de persoon in kwestie om het tzt zelf te melden lijkt me.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan