Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
@Mike (Skoda 1.8T) geldboom heb ik niet helaas, gewoon bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van 2 "oude" iPhones en een MacBook :D Telkens weer verbaasd het me hoe bizar veel geld mensen betalen voor 2e hands Apple producten, de afschrijving op dit merk is zeer gering, dus eigenlijk kan je stellen dat ik m'n uitlaatsysteem min of meer voor niets heb :yeehaa:
Alleen die krijg jij er niet meer voor terug als jij je uitlaat compleet "met auto" verkoopt.

• Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
@Corné de Kluijver Zo verbaast het mij, hoe bizar veel geld mensen betalen voor eerstehands Apple spullen... :arghh::D

Omdat je op het eind van de rit net zo goedkoop/goedkoper uit bent is mijn eigen ervaring, maar ja de investering moet je wel eerst doen :)
Maar dan heb je ook nog eens minder stress van niet naar wens werkende producten :)

Ik weet het, het is maar een mening..

koreaan

Forumguru
@Corné de Kluijver goed bezig moest even het topic opzoeken. gaat straks i.c.m. de v6 helemaal goed klinken.
ben benieuwd of de onderlinge prijsverschillen groot zullen zijn.

ik geniet van mijn systeem, filmpje/geluid houd je tegoed!!

CDK

Forumguru
Vandaag de knoop doorgehakt, ook het stuk na de huidige centrale schottendemper (waar straks de bypass met klep komt te zitten) gaat vervangen worden voor RVS tót aan de einddempers :jaja:

image.jpg
image.jpg

na de klep gaan we verder met 3" tot aan het Y stuk om dan verder te gaan met 2 x 2" richting de einddempers. :)
Als het meezit is het nog voor het einde van het jaar gefixt, afhankelijk van wie het projectje gaat uitvoeren. :cheer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan