Budget merk? Welkom in 2011, hoe was het in de jaren 80?
Ik rij een auto van 32.000 euro die mij per maand een paar honderd euro kost aan bijtelling. Voor mij is het dan onacceptabel dat ik om de zoveel tijd naar de dealer moet rijden omdat mijn vloermatje opgekruld onder depedalen ligt. Dat verwacht je van een merk als Renault of Peugeot ofzo maar niet van een VAG merk als Skoda. Het maakt me niet uit wat gebruiker 's-line' op het Skodaforum daar van vind, maar voor mij voldoet dat niet aan mijn verwachtingen
Je hoeft niet meteen boos te worden hoor, dit soort dingen waar hier over (geklaagd) wordt is alleen een reden waarom een echte audi/vw rijder dus geen skoda of seat koopt.(trouwens een beetje knappe renault of peugeot koop je ook niet onder de 30.000 euro, maar dan mag het zeker wel)
En het jammer dat je auto niet aan jou verwachting voldoet, maar ik vind een op gekruld of verpulverd vloer matje nou niet echt iets om daar nou zo,n probleem van te maken,kijk de problemen die sommige hebben met hun panorama dak en hun motor storing of echt grote pech gevallen dat vind ik echte minpunten.
Wat ik bedoel te zeggen is alleen dat bij VAG,skoda nog steeds onderaan het lijstje staat en op een hoop materiaal wordt dus bezuinigd neem bijv. mijn octavia combi rs de 2.0 tfsi,de motor in een golf heeft extra soort terug loop waardoor hij toch wel wat rustiger loopt en om een of andere reden zit dit niet op een seat of skoda zal dus toch een soort besparing zijn en een vw of audi zijn veel beter geissoleerd dan een seat of skoda allemaal dingen om het toch een (budget)merk te noemen.
Mvrg. michiel