Bartez
Lid
En toen waren ze de trnsportblokken tussen de schokdempers of waar ze zitten vergeten te verwijderen bij de aflevering !!??????
Hmmm....kun je die zien zitten? en zoja...hoe zien ze eruit?
En toen waren ze de trnsportblokken tussen de schokdempers of waar ze zitten vergeten te verwijderen bij de aflevering !!??????
Je lacht erom, maar dat heb ik ooit meegemaakt met een Golf III (destijds nieuw). Opgehaald bij de garage en maar stuiteren en wiebelen die auto. Moest ik zelf constateren dat de afstandsblokjes nog met ty-wraps in de achterste veerpoten zaten.En toen waren ze de trnsportblokken tussen de schokdempers of waar ze zitten vergeten te verwijderen bij de aflevering !!??????
Audi A6 2009: 2966 Skoda Superb 2009: 1526Skoda Superb II Audi A6
Audi A6 2009: 2966 Skoda Superb 2009: 1526
Ten aanzien van het wiebelen van de auto...wellicht kan ik het beter omschrijven als rijden op eieren. Het is zo dat de auto enorm gevoelig is bij bijvoorbeeld het wisselen van baanhelft over de witte strepen, dat trekt het stuur enorm en gaat de auto zijdelings tekeer...ik heb continu een soort van onderstuur gevoel wat het rijden alles behalve comfortabel maakt. Dat heb ik ook bij oneffenheden in de weg en ik word zelf zo ongeveer misselijk van het feit dat mij hoofd van links naar rechts rammelt bij deze oneffenheden....Nu realiseer ik me dat het koud is en de wegligging hierdoor niet optimaal is, maar ik het het idee dat de schokbrekers gewoon niet werken. De auto rijdt momenteel als een fiat panda en niet als een luxe wagen. Zeg maar 0,0 comfort.
Ik heb de auto niet verlaagd en rij op 17" trifids, bandentype etc staan hieronder....ik vraag me werkelijk af of ik nu de enige ben zie zo'n last heeft van die zijdelingse krachten bij oneffenheden. Ik kan me niet herinneren dat ik dit in het verleden heb gehad. Maandag heb ik een afspraak bij de dealer...dan gaat er een monteur mee om te kijken wat het zou kunnen zijn....
Vandaag heeft er een monteur meegereden en die voelde het ook. Volgende week gaan ze de auto opnieuw uitlijnen en kijken of dat de reden zou kunnen zijn...we wachten af...
Kijk dat heb ik dus ook he!
fijn om te horen dat ik niet de enige ben....maar ben je er al eens mee naar de dealer terug gegaan en zoja...hebben ze er al eens iets aan proberen te doen? Wat voor onderstel heb je? Gewoon standaard met de 17" trifids eronder etc.?