JeeJeeR
Actief lid
Ik normaal ook niet. Verbruik is erg afhankelijk van doorstroming verkeer, wind, aantal personen in de auto. (zeker met het 1.2 tje). Voor de rest presteert hij prima!Netjes.... Ik kom niet verder dan 1/19,7....
Ik normaal ook niet. Verbruik is erg afhankelijk van doorstroming verkeer, wind, aantal personen in de auto. (zeker met het 1.2 tje). Voor de rest presteert hij prima!Netjes.... Ik kom niet verder dan 1/19,7....
Blijft het vreemd vinden, 1.6D zegt gemiddeld rond de 1;20 maar de radius blijft 800.
Tankinhoud is toch 50 liter.... dan zou ik in theorie 1000km moet kunnen rijden.
Wie legt uit.
Respect!Blijft het vreemd vinden, 1.6D zegt gemiddeld rond de 1;20 maar de radius blijft 800.
Tankinhoud is toch 50 liter.... dan zou ik in theorie 1000km moet kunnen rijden.
Wie legt uit.
Nou nou, met mijn 1.2 tsitje voor het eerst in de 20igers!! Normaal 16-17km/l. Zeker windje mee gehad!
Die doet het nog beter dan een GL. Wat is jouw rijstijl?
Poeh dat is wel heel laag. In mijn km's zitten namelijk aardig wat ritjes Utrecht Amsterdam en vv en beter hou je je daar aan de snelheid(100). Zijn dus zuinige ritjes (5,6) of zo. Maar met de andere ritjes kom ik dan toch nog aan de 7,8. Vraagje: hoeveel inch velgen heb je? Is de auto verlaagd?
DSG7 is zuiniger, DSG6 is onzuiniger dan handgeschakeld. Diesel heeft door het hogere koppel volgens mij altijd DSG6.Ja en op papier is de handbak minder zuinig dan de dsg (fabrieksnorm), maar in praktijk blijkt dit zeker niet. Klopt overigens ook niet met andere auto's waar de DSG altijd minder zuinig is.