DM’s zijn rode Octavia 4 vRS iV PHEV Combi

Dat zou voor mij 7 jaar zijn.. ik maak niet zoveel km’s.. om en nabij 6000-7000 per jaar.. dus dan zijn ze tegen die tijd wel uitgedroogd ;)

Heb iig zo uit t hoofd even den wishlist om te delen..
- zwart skoda embleem op de neus
- wielen zwart spuiten of tóch 18 inch Comet wielen.. (twijfel twijfel.. duur ook….)
- zwarte wielnaaf kappies komen er dan iig ook op
- velours matten, liggen nu denk ik standaard matten in
- keerbare kofferbakmat (weet nog steeds t juiste type niet.. erg tegenstrijdige info allemaal)
- instaplijsten achter, zitten nu alleen voor
- bumper/kofferbak beschermer lip (hoogglans zwart)
- sonniboy shades

vast nog wel meer.. tzt..

• Leuk
Waarderingen: MaxN

Canon-Eye

Forumguru
Steeds het zoeken naar een plaatsje, kans op schade, … maja als je graag in een stad woont
Niet alleen in steden doet zich dat voor, hoor. Wij hebben 36 jaar in ons vorige dorp, midden op Voorne-Putten, in een straat met 12 huizen zonder overburen gewoond. We hadden geen oprit (wel eerst 1, later 2 garages in een apart blokje) maar er was dus plek zat, zou je denken. In de loop der tijd groeiden de buurkinderen op en zo kwamen er vaak 2 tot 3 of zelfs 4 auto's per huishouden. Als ik dan 's avonds thuiskwam was ik blij met mijn garage, mijn gegarandeerde plek.

Onlangs zijn we in een weekend nog eens door het dorp en langs ons oude huis gereden. Alle straten dubbelzijdig vol geparkeerd, tegenliggers kunnen elkaar alleen bij zijstraten passeren, zelfs de relatief grote parkeerplaats op het dorpsplein was zo goed als vol. We zijn er nu bijna 14 jaar weg maar ik hoef echt niet terug - véél te benauwd...

Alpha

Donateur
Mooi! Nu ik hem wat vaker voorbij heb zien komen, vind ik die velgen eigenlijk nog niet eens slecht staan.

Weet iemand hoe ik dit foeilelijke waarschuwingsembleem eraf kan krijgen? als het nou een sticker was dan zou het makkelijk zijn maar het lijkt er wel op gedrukt of iets?

Bijlagen

• B88F9CA0-B76A-49EC-B835-D1C13783FEA5.jpeg
    B88F9CA0-B76A-49EC-B835-D1C13783FEA5.jpeg
    227 KB · Weergaven: 25

EdK

Forumguru
Eeen engelse uitvoering kopen voor de bestuurder daar !
Is die weg
En anders word het spuiten, maar word het ook niet mooier op

• Leuk
Waarderingen: Tees
Dit is aan de bijrijderskant idd.. dus idd een britse klep kopen? Daar zit dan zeker de waarschuwing dan op de klep wat bij ons de bestuurderskant is....

ja nee spuiten ook niet echt..
ik had wel bedacht de klep te demonteren, ermee naar de bouwmarkt en dan daar de kleur laten scannen.. en dan een klein blikje laten mengen..

EdK

Forumguru
Dit is aan de bijrijderskant idd.. dus idd een britse klep kopen?
Juist je moet dus de bestuurderskant van een engelse wagen hebben.
DIt is al eens hier op forum ter sprake geweest en is met een beetje welwillendheid van de dealer te bestellen
Al moet je als ik goed heb wel zelf met het artikelnummer over de brug komen....

Oh nou ik ben ondertussen wezen zoeken naar een Britse varriant van de onderdelenlijn; en ik heb quote uitgezet bij breakeryard. Dus ik ga t zien.. onderdeelnummer kon ik niet vinden.. de O4 staat niet op 7zap..

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan