Disaster-Master
Donateur
Dat zou voor mij 7 jaar zijn.. ik maak niet zoveel km’s.. om en nabij 6000-7000 per jaar.. dus dan zijn ze tegen die tijd wel uitgedroogd
Niet alleen in steden doet zich dat voor, hoor. Wij hebben 36 jaar in ons vorige dorp, midden op Voorne-Putten, in een straat met 12 huizen zonder overburen gewoond. We hadden geen oprit (wel eerst 1, later 2 garages in een apart blokje) maar er was dus plek zat, zou je denken. In de loop der tijd groeiden de buurkinderen op en zo kwamen er vaak 2 tot 3 of zelfs 4 auto's per huishouden. Als ik dan 's avonds thuiskwam was ik blij met mijn garage, mijn gegarandeerde plek.Steeds het zoeken naar een plaatsje, kans op schade, … maja als je graag in een stad woont
Het embleempje 'VRS' helemaal rood maken misschien?vast nog wel meer.. tzt..
Ahja! ; maar dan juist helemaal zwart.. die had ik ook iig gezien bij superskoda.Het embleempje 'VRS' helemaal rood maken misschien?
Jullie wonen in dezelfde straat?Hele mooie wagen. Ziet er top uit. Zullen we toeteren wanneer we elkaar tegenkomen?
Nee joh, neem dat logo in velvet red met zwart. gekocht bij Kopacek, echt vet.Ahja! ; maar dan juist helemaal zwart.. die had ik ook iig gezien bij superskoda.
@JMS ; ja o.a ja.. waarom zou ik anders wederom een station nemen
Juist je moet dus de bestuurderskant van een engelse wagen hebben.Dit is aan de bijrijderskant idd.. dus idd een britse klep kopen?