jongetje
Forumguru
@Disaster-Master als je nu geen problemen hebt met de software zou ik ze absoluut niet upgraden met de issues die kunnen ontstaan.
Wat is het toch met niet updaten van Motor bestanden? Iedereen zegt altijd NOOIT doen. Die software komt gewoon van de Skoda, Ford, Audi etc vandaan. Deze is uitvoerig getest door hun en brengt altijd verbeteringen mee. Als er iets fout gaat is het de verantwoordelijkheid van de dealer en doet die iets fout...@Disaster-Master als je nu geen problemen hebt met de software zou ik ze absoluut niet upgraden met de issues die kunnen ontstaan.
Nou ja, dat is dus wel even de vraag.... Even de voorwaarden goed lezen want bij veel andere apparaten is dat toch echt niet zo!Als er iets fout gaat is het de verantwoordelijkheid van de dealer en doet die iets fout...
Dat is de theorie.Als er iets fout gaat is het de verantwoordelijkheid van de dealer en doet die iets fout...
Toen ik bij ze stond met mijn storingen werd ik gewoon weggestuurd. Het is dat de leasemaatschappij een vervangende auto (voor 3 maanden!) heeft geregeld omdat de volgens jou zo enorm goed geteste software continue voor storingen zorgde. Is hier een heel topic aan gewijd.Wat is het toch met niet updaten van Motor bestanden? Iedereen zegt altijd NOOIT doen. Die software komt gewoon van de Skoda, Ford, Audi etc vandaan. Deze is uitvoerig getest door hun en brengt altijd verbeteringen mee. Als er iets fout gaat is het de verantwoordelijkheid van de dealer en doet die iets fout...
Nee, jij verward het met de recall van de plastic “beauty-cover” welke op de niet-plugin 2 liter TSI’s blokken zit… die kan smelten en wat eraf druipt kan op de turbo/uitlaatspruitstuk komen… maar in mijn geval en ik vermoed ook bij @MartijnA gaat het om een isolerende mat welke bij de accu moet komen omdat de hoogvolt zekering sluiting kan maken.. is dus een andere recall dan bij jou..Die recall stelt niks voor, ze verwijderen alleen maar de afdekking. Wanneer de nieuwe beschikbaar is om er op te zetten is al zeker 7 maanden niet bekend. Gezien de weinige haast zal het inderdaad wel los lopen met dat in de brand vliegen.....