Een nieuwe aanwinst - van 21 jaar oud.

Baphi

Forumguru
Naice!! Altijd leuk om er een 'ouwetje' bij te hebben! (En dan heb ik het over de auto he )
Allermooiste spider blijft voor mij de Duetto:
ImageUploadedByTapatalk1412142607.394274.jpg
Maar serie 4 is ook heel mooi. Weinig km's trouwens! Heb je de volledige historie?

MarcoO2

Forumguru
Naice!! Altijd leuk om er een 'ouwetje' bij te hebben! (En dan heb ik het over de auto he )
Allermooiste spider blijft voor mij de Duetto:

Maar serie 4 is ook heel mooi. Weinig km's trouwens! Heb je de volledige historie?
Ja, inderdaad. Dit is echt een heerlijk ding om op een mooie zomeravond mee over de dijken langs de rivieren te knorren. En af en toe even de sporen geven natuurlijk ;)

Ja, hij heeft een gemiddeld jaarkilometrage van 1000... :D De historie is volledig bekend, zowel qua eigenaars als qua onderhoud. Het bijbehorende taxatierapport spreekt op alle onderdelen uitsluitend over "uitmuntend" en "in zeer goede staat". Alles is volledig origineel, deze auto heeft letterlijk nog nooit in zijn leven een druppel regen gevoeld... :dankje:

Connexie

Forumguru
Let ik een paar uur niet op, gelijke een mooie speurtocht gemist....
Mooi exemplaar voor een "skodaforum.nl - non-Skoda - cabriotoertocht".

Sparkie

Forumguru
Misschien een leuk nieuw topic voor de stamtafel..... raad de auto van het plaatje.
Degene die juist raadt mag een nieuwe posten.

Maaruh, mooie auto Marco

Connexie

Forumguru
Andere oldtimers zijn ook welkom ;)

Ben niet helemaal zeker...

Skoda oud.jpg

Skoda oud2.jpg

Skoda oud3.jpg

Dan wellicht de omschrijving van een toertocht wat beter definiëren.

Nevertheless; nix mis met de Alfa Romeo spider. Heb zelf jaren terug een alfa Romeo Guilia mogen bezitten heb nog steeds spijt van de verkoop (onder lichte dwang).

Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
@MarcoO2: mooi man. Jammer dat het seizoen al weer bijna ten einde is. Maar open rijden is heerlijk:jaja:
Klopt! :D Heb er inmiddels een aantal ritten opzitten (met de kleine man naast me) en dat is voor ons beiden genieten! Nu straks lekker de garage in en volgend jaar gewoon wéér genieten! ;)

Heb in mei al een toertocht naar de Eiffel gepland staan met vrienden, met oa een Triumph Spitfire, mijn Alfa Spider, een Audi TT RS, een BMW Z4, Maxda MX5, en dan vergeet ik nog twee auto's... zin in, nu al!! :D

Jewepe

Forumguru
@MarcoO2
Even een miere(n?)n**kerige opmerking: "Alles is volledig origineel" klopt niet. Het stuur is een after market accessoire. Zo te zien van Momo. Neemt niet weg dat de Spider een bijzonder mooi exemplaar is waar je zuinig op moet zijn. Maar vooral lekker mee moet gaan toeren.

MarcoO2

Forumguru
@MarcoO2
Even een miere(n?)n**kerige opmerking: "Alles is volledig origineel" klopt niet. Het stuur is een after market accessoire. Zo te zien van Momo. Neemt niet weg dat de Spider een bijzonder mooi exemplaar is waar je zuinig op moet zijn. Maar vooral lekker mee moet gaan toeren.
Volgens mij is de auto (in Duitsland) met dit stuur geleverd. Of het een accessoire was, durf ik niet te zeggen ;)

@MarcoO2
heb in de pré-zomer ook de Eifel bezocht met mijn cabrio (ZZZZ). Check mijn verslagje: http://www.skodaforum.nl/forum/i/sc2-sprint-pro-gearriveerd.21970/page-3 De "1000-bochten route van de Eifel" is aanbevelenswaardig. Route is eenvoudig te downloaden voor diverse navi's. Mooi vooruitzicht! In dergelijke omgeving komt een achterwielaangedreven cabrio tot zijn recht :rockon:.
Dank voor de tips! Ga die route zeker checken! Ben aardig bekend rondom de Ring, maar er is daar natuurlijk véél meer te rijden.

En ja, achterwielaandrijving is fún! :D

MarcoO2

Forumguru
Thanks!!

Die van jou is ook mooi! Komt zeker in aanmerking voor de Skodaforum-oldtimer-toertocht, maar niet voor 't Eiffel-cabrio-weekend ;)

Bovenaan Onderaan