Ja, inderdaad. Dit is echt een heerlijk ding om op een mooie zomeravond mee over de dijken langs de rivieren te knorren. En af en toe even de sporen geven natuurlijkNaice!! Altijd leuk om er een 'ouwetje' bij te hebben! (En dan heb ik het over de auto he )
Allermooiste spider blijft voor mij de Duetto:
Maar serie 4 is ook heel mooi. Weinig km's trouwens! Heb je de volledige historie?
Andere oldtimers zijn ook welkom
Klopt! Heb er inmiddels een aantal ritten opzitten (met de kleine man naast me) en dat is voor ons beiden genieten! Nu straks lekker de garage in en volgend jaar gewoon wéér genieten!@MarcoO2: mooi man. Jammer dat het seizoen al weer bijna ten einde is. Maar open rijden is heerlijk
Volgens mij is de auto (in Duitsland) met dit stuur geleverd. Of het een accessoire was, durf ik niet te zeggen@MarcoO2
Even een miere(n?)n**kerige opmerking: "Alles is volledig origineel" klopt niet. Het stuur is een after market accessoire. Zo te zien van Momo. Neemt niet weg dat de Spider een bijzonder mooi exemplaar is waar je zuinig op moet zijn. Maar vooral lekker mee moet gaan toeren.
Dank voor de tips! Ga die route zeker checken! Ben aardig bekend rondom de Ring, maar er is daar natuurlijk véél meer te rijden.@MarcoO2
heb in de pré-zomer ook de Eifel bezocht met mijn cabrio (ZZZZ). Check mijn verslagje: http://www.skodaforum.nl/forum/i/sc2-sprint-pro-gearriveerd.21970/page-3 De "1000-bochten route van de Eifel" is aanbevelenswaardig. Route is eenvoudig te downloaden voor diverse navi's. Mooi vooruitzicht! In dergelijke omgeving komt een achterwielaangedreven cabrio tot zijn recht .