Een nieuwe aanwinst - van 21 jaar oud.

Jewepe

Forumguru
@MarcoO2
Dit is het originele stuur voor de Europese uitvoering:

ALFAROMEOSpider-3517_1.jpg

micky

Forumguru
Jongens, laten we nu niet gaan Bitchen over een stuurtje, in die tijd werd er van alles op hout gebied nieuw geleverd en aangeboden, meestal gefabriceerd door Nardi, maar ook vaak niet, een origineel stuurtje uit die tijd is echt voor een prikkie te koop ;)

rudolfi

Forumguru
mooie spider. Ik heb net m'n laatste alfa (33 boxer 16v) de deur uit gedaan. Maar t kriebelt alweer om er 1 aan te schaffen.
Mocht je nog wielen o.i.d zoeken voor de alfa. Heb nog veel onderdelen in de schuur liggen.

MarcoO2

Forumguru
Thanks! Voorlopig volstaan de originele wielen die eronder zitten, en denk dat ik niet snel winterbanden nodig zal hebben ;)

Connexie

Forumguru
Nee joh! Op een mooie winterdag gewoon een muts op, dag eraf en lekker ritje maken. Is veel beter voor jezelf en de auto. Stilstand is per definitie toch achteruitgang.

micky

Forumguru
Idd en wat is stilstand, mijn DS komt in de winter ook niet buiten, die start ik wel elke 2-3 weken even en laat hem warm draaien en als het echt mooi weer en droog is zonder pekelresten, dan mag ze een klein toertje doen, dit heeft ze al 30 jaar volgehouden (de eerste 10 jaar gewoon gebruikt en sinds de vorige eigenaar hem had, zoals ik het doe ), de DS van mijn schoonvader heeft zelfs 33 jaar stil gestaan en loopt als een trein, nee, Alfa's en Oldtimers kun je beter weg van pekel houden :)

Bovenaan Onderaan