Eerste close-up beelden ŠKODA KODIAQ: opvallend design

tha a

Senior Member
tijd voor een eigen forum onderdeel?:yeehaa:

Prijs is denk ik wel van belang om het model te laten slagen. Ik verwacht iets onder t niveau van de Superb. Dat blijft nl toch t topmodel voor Skoda.

CDK

Forumguru
Wat een misser zeg dat motoren aanbod :cry:

Het motorpalet bestaat uit vijf motoren: twee TDI's en drie TSI's. Ze hebben een inhoud van 1.4 en 2.0 liter en vermogens die uiteenlopen van 125 pk tot 190 pk. De motor waarvan Skoda het meest verwacht te verkopen is de 1.4 TSI met 150 pk en 250 Nm, een krachtbron waarbij cilinderuitschakeling (Active Cylinder Technology bij Skoda) is ingebouwd. Bij deellast en lage toerentallen doen de tweede en derde cilinder dan voor spek en bonen mee. Scheelt weer brandstof.

Bron: Autowereld

Noord26

Forumguru
Het had wat mij betreft meer bij die Vision studie model mogen blijven

Verder een strakke auto die zeker kopers gaat opleveren al had @Octavia32 het over een BMW X1 achterkant en inderdaad ik ben het met je eens
Gisteren stond hier een gloednieuwe X1 voor de deur. De Kodiaq lijkt wel een X1-XL.

I like it, a lot!!

Wat zijn de prijzen?

Noord26

Forumguru
Over een jaartje dan maar eens de lokale dealer binnen wandelen om hun demo wagen op te pikken..

BBO

Senior Member
Ik vind de exterieur lijn van mijn Superb geslaagder. Maar het Dashboard vind ik dan weer knapper bij de Kodiaq

leon-cupra

Forumguru
Prijs is denk ik wel van belang om het model te laten slagen. Ik verwacht iets onder t niveau van de Superb. Dat blijft nl toch t topmodel voor Skoda.
Hij zal denk ik wel boven de prijs van de Superb zitten. Je moet rekenen dat het een 7-zitter is, redelijk grote auto. Zal prijzig worden.

de nieuwe Yeti zal qua prijs wss net onder de Superb gepositioneerd worden.

Pendragon

Donateur
Ik moet hem in het echt zien, want zo foto's en video's loop ik er nog niet echt warm voor. Vooral de achterkant vind ik niet mooi.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

jelleg

Lid
Het zal wel weer aan mij liggen, maar met name de achterkant staat erg hoog op zijn poten. Net alsof er te kleine velgen onder zitten . Heeft mijn O3 ook last van, ondanks 18" velgen.
Bij een SUV hoort het natuurlijk wel een beetje, maar het valt me direct op.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Bovenaan Onderaan