B.Stuurder
Forumguru
Ik kwam op €41000 top uitvoering met alle leuke opties, 1.4 tsi dsgPrijs zal nog wel een stukje hoger liggen dan de Ateca van Seat en die wordt al snel aardig aan de prijs als je wat leuk gaat aankleden...
Ik kwam op €41000 top uitvoering met alle leuke opties, 1.4 tsi dsgPrijs zal nog wel een stukje hoger liggen dan de Ateca van Seat en die wordt al snel aardig aan de prijs als je wat leuk gaat aankleden...
In Duitsland, hier komt de BPM er nog overheen...En autobild.de heeft zojuist veel info online gezet:
http://www.autobild.de/bilder/skoda-kodiaq-2016-preis-motoren-premiere-marktstart-8586827.html#bild1
...Die Preise sollen auf Niveau des Superb Combi sein, womit der Kodiaq mindestens 26.000 Euro kosten wird....
Gisteren stond hier een gloednieuwe X1 voor de deur. De Kodiaq lijkt wel een X1-XL.Het had wat mij betreft meer bij die Vision studie model mogen blijven
Verder een strakke auto die zeker kopers gaat opleveren al had @Octavia32 het over een BMW X1 achterkant en inderdaad ik ben het met je eens
Hij zal denk ik wel boven de prijs van de Superb zitten. Je moet rekenen dat het een 7-zitter is, redelijk grote auto. Zal prijzig worden.Prijs is denk ik wel van belang om het model te laten slagen. Ik verwacht iets onder t niveau van de Superb. Dat blijft nl toch t topmodel voor Skoda.