@
Skoda liefhebber 1 , gelukkig dat je auto niet voor proefritten is gebruikt. Ik heb daar niet veel ervaring mee, maar kan me zomaar voorstellen dat een dealer één of een paar keer een nieuwe auto meegeeft voor een proefrit. Als ik een proefrit maak, belast ik de auto altijd volledig, ongeacht de km-stand. Hoewel ik dat normaal gesproken zonde vind van de techniek, wil ik wel weten wat een auto 'doet' bij flinke belasting. Klinkt egoïstisch, maar ik zou het niet leuk vinden als mijn auto door zo'n berijder als mijzelf voor een proefrit was gebruikt...
Terecht dat je je afvraagt hoe dat zit met olieverbruik, maar in de volgende 5000 km zal het dan inderdaad wel wat lager worden. Misschien hadden ze bij het afleveren er al niet zoveel olie ingedaan, dat vertekent het beeld ook natuurlijk. Ga dat zelf ook controleren.
Kan me voorstellen dat je blij bent met je O3. Mooie configuratie! Die van mij wordt dinsdag om 15 uur afgeleverd. Wat eenvoudiger dan de jouwe, maar ik kijk er toch HEEL ERG naar uit. Nu mezelf maar voornemen om ook na de aflevering een beetje actief te blijven op dit forum...