Dennis Nijholt
Forumguru
Grapjas
Passen er geen Skoda-dopjes op? Lijkt me toch nog iets mooier dan zonder (maar ieder zijn smaak natuurlijk). Wel heel gave velgen!Grapjas
Dat brengt ook verantwoordelijkheid met zich mee. Ik zal nu alles van je heel secuur lezenIeks... ik ben ineens een Forumguru.
Zag ze net nog in het echt....maar dan onder een Audi, ach best aardig maar het is geen octavia combiZo de Audi logo's zijn eraf ik durf weer rond te rijden
Noem me voorzichtig maar ik wil toch eerst mijn o3c hebben gezien voor ik ze bestel maar daarna zal ik je zeker een bericht sturen.P.s. Als er meer mensen in een keer sets willen bestellen kunnen we de prijs van deze maand volgende maand ook nog wel aanbieden. Laat het me dan maar weten.
p.s. KW levert ook sets maar geen losse verensets
Passen er geen Skoda-dopjes op? Lijkt me toch nog iets mooier dan zonder (maar ieder zijn smaak natuurlijk). Wel heel gave velgen!
Dat brengt ook verantwoordelijkheid met zich mee. Ik zal nu alles van je heel secuur lezen
Of eerder per SMS.Gaat helemaal goedkomen Ridley
en Marco zoals besproken hoor ik het maandag wel van je
Ieks... ik ben ineens een Forumguru.
Noem me voorzichtig maar ik wil toch eerst mijn o3c hebben gezien voor ik ze bestel maar daarna zal ik je zeker een bericht sturen.
Jij ook al, ik werd het afgelopen week ook. Tijd voor een feestje
Was al verrast met de melding: "Mmm, aan het aantal berichten te zien, heeft het daar niet echt mee te maken (ook niet hoelang forumlid, want dat ben ik nog maar vrij kort).
Blijkbaar bepaalde activiteit ofzo.
Ze zijn deze week mijn auto in elkaar aan het sleutelen, voelt wel heel voorbarig om nu al andere veren te bestellen, maar ik heb een heel sterk vermoeden dat die veren er wel onder gaan komen!Uitlijnen heb ik een adres voor je.
Deze maand kost de set ( mits deze maand besteld) met montage € 270 vanaf volgende maand € 290
Drempels kun je gewoon overheen zolang het maar niet met een noodgang is
Maar duidelijk dat de breedte van de velg ook wat is toegenomen en met de nieuwe et waarde de wielen nog verder naar buiten komen waardoor ze nu heel erg netjes vallen. Altijd eerst verlagen idd en dan verbreders meten cq plaatsen
Hoe zijn nu de ervaringen na een paar dagen? Merk je nu een verschil (vervelend?) wanneer je over een hobbelweg rijdt? ps. je handtekening moet je nog aanpassen. Staan nog Alaris velgen..... Worden dat straks je wintervelgen?En ik ben er dik tevreden over, het rijd ook een stukje strakker
Die 3D logo's via superskoda.com zouden ook wel gaaf staan!Die Skoda logo's komen er nog op, zodra ik ze binnen heb