Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

@Rikki; strakke bak, hoor! Ik moet zeggen dat ik Topaz Brown icm met de Chrome raamomlijsting ook een erg chique kleur vind. Veel plezier ermee en veel fijne km's gewenst

yves

Actief lid
Vandaag mocht ik ook bij Antera langskomen.
Mark is gedreven en gepassioneerd, en wat ie doet, doet ie goed hoor.

Na het vliegwerk (Hij is snel) kwam een ander forumlid voor wat VCDS aanpassingen.
Zo konden we leuk vergelijken. Antera heeft wellicht nog een betere foto die hij wellicht zal posten.

skoda+vergelijk.jpg

Ik heb de Eibachs genomen omdat ik de wagen in bochten te fel vond overhellen, daarbij kwam de mooiere look als een extraatje.

Hij stuurt directer, iets stroever en helt gelukkig een pak minder in de bochten.
Wat wel een aanpassing vergt zijn de grotere hobbels (putten) in de weg, de vering staat een stuk harder als voordien.

Na de montage direct naar Antera z'n contact voor de uitlijning, eveneens een gepassioneerd en vriendelijke man die vooral erg goed werk levert en alles mooi uitlegt.

Tevreden klant! Bedankt Mark.

Rikki

Nieuw lid
@yves :

Nadat uw 1.6 TDI werd verlaagd, was mijn 1.2 TSI aan de beurt. Beide auto's werden evenveel verlaagd met verschillende typen voorveren (vanwege het gewichtsverschil tussen beide motoren; beide met DSG).
Zo zie je dat met verschillende veren, afhankelijk van de aslast (in dit geval de vooras), een identieke verlaging wordt bereikt. 'Antera' legde dit prima uit.

yves

Actief lid
Oh ik had geen idee dat de Topaz van u was... OF dat u voor ook een verlaging kwam.
Het was in elk geval een aangename kennismaking.

MaXt0r

Actief lid
Vandaag mocht ik ook bij Antera langskomen.
Mark is gedreven en gepassioneerd, en wat ie doet, doet ie goed hoor.

Na het vliegwerk (Hij is snel) kwam een ander forumlid voor wat VCDS aanpassingen.
Zo konden we leuk vergelijken. Antera heeft wellicht nog een betere foto die hij wellicht zal posten.

skoda+vergelijk.jpg

Ik heb de Eibachs genomen omdat ik de wagen in bochten te fel vond overhellen, daarbij kwam de mooiere look als een extraatje.

Hij stuurt directer, iets stroever en helt gelukkig een pak minder in de bochten.
Wat wel een aanpassing vergt zijn de grotere hobbels (putten) in de weg, de vering staat een stuk harder als voordien.

Na de montage direct naar Antera z'n contact voor de uitlijning, eveneens een gepassioneerd en vriendelijke man die vooral erg goed werk levert en alles mooi uitlegt.

Tevreden klant! Bedankt Mark.

@yves zijn dat 18"of 17" velgen? Op de foto van @Antera lijken ze namelijk een stuk groter dan de zwarte OIII.

Antera

Donateur
er mogen zeker 2 dezelfde auto's langskomen verlaagt en niet verlaagt om nog een beter beeld te krijgen maar het scheelt echt zie de daklijn en achterlichten

MaXt0r

Actief lid
Heeft iemand enig idee of een LM moeilijk gaat doen als je de Eibach set achteraf laat monteren door een niet Skoda dealer? Door @Antera als voorbeeld? @Antera heb jij al veel klanten gehad met een lease auto of waren dit privé auto's?

Bovenaan Onderaan