Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

SkodaManiak

Actief lid
Bedoel je mij @Tuur71? Ja sorry, had het bericht even verwijderd, Was niet helemaal zoals ik het voor ogen had. Wij hebben de 1.4TSI met een handgeschakelde 6-bak.

MaXt0r

Actief lid
Het lijkt er bijna op dat alle auto's die Eibach's hebben laten plaatsen bij Antera 18 inch hebben. Mijn LM rekende helaas 25€ pm extra voor één maatje groter :banghead:. Anders had ik ze zeker genomen! Is het ook echt een meerwaarde om ze te plaatsen met 17 inch velgen? Heeft iemand misschien voorbeelden (voor en na montage) met de standaard 17 inch Teron velgen? Alvast bedankt

Ridley

Forumguru
Idd: mijn Faab heeft maar 15 inch maar stuurt zo strak als een snaar. Het ging mij niet eens om de looks maar juist om het rijgedrag.

intruder1400

Actief lid
Hier ook zo met mijn O3, standaard lm velgen. Sturen en bochtenwerk is een wereld van verschil. Comfort vind ik tegenvallen, gevoel af en toe in een kart te zitten (is enorm overdreven maar geeft het gevoel goed weer). Ook parkeer ik regelmatig de bumper in een stoep/zo'n parkeerdrempel bij parkeerplaatsen. Moet me aanleren hierop te letten of achteruit inparkeren. Onder aan de streep is de eibach pro kit zeker de moeite waard!

hberg

Actief lid
@MaXt0r rij zelf ook met 17" omdat 18" inderdaad te kostbaar werd. Heb eerst een dikke maand zonder Eibach's geraden en rij nu sinds half mei met en zou niet anders meer willen.

Het ziet er veel mooier uit. Eigenlijk zoals het in mijn beleving hoort en daarnaast stuurt de auto fantastisch. Niet meer het gevoel dat ik op twee wielen de bocht door ga als ik eens stevig door rij. Nu het gevoel dat de auto meer aan kan dan ik aan durf :)

MaXt0r

Actief lid
Ik zou het niet alleen voor het aangezicht doen @MaXt0r. Je hele wegligging gaat er enorm op voorruit. Dat is toch het belangrijkste? !

Het gaat mij idd niet alleen voor de looks :) Volgende week haal ik de auto op. Ik zal eerst eens met de standaard veren rijden. Mijn collega zit er ook aan te denken om de Eibach's te plaatsen. Misschien dat we samen wel een afspraak maken. Heeft iemand een idee wat de Eibach set kost zonder montage?

@hberg Zou jij misschien een foto willen posten voor en na het plaatsen van de Eibach's.

Bedankt voor jullie reacties!

ertromp

Forumguru
Het gaat mij idd niet alleen voor de looks :) Volgende week haal ik de auto op. Ik zal eerst eens met de standaard veren rijden. Mijn collega zit er ook aan te denken om de Eibach's te plaatsen. Misschien dat we samen wel een afspraak maken. Heeft iemand een idee wat de Eibach set kost zonder montage?

@hberg Zou jij misschien een foto willen posten voor en na het plaatsen van de Eibach's.

Bedankt voor jullie reacties!
stuur even een pb aan @Antera en je weet het wat alleen veren kosten :D

hberg

Actief lid
@MaXt0r dit is voor:

WP_20140506_001.jpg

En dit is na:

WP_20140515_002.jpg

2014-06-07+14.58.39+%25281%2529.jpg

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Ik ben er nog steeds niet uit; dat hij verlaagt wordt is natuurlijk helder. Maar of het m.b.v. louter veren wordt of een schroefset? Ik vind hem met alleen veren nog best hoog staan en ben bang dat goedkoop duurkoop wordt en ik dan alsnog voor een SS kies.

Bovenaan Onderaan