De aslasten van de vooras zijn gelijk. Zou het mogelijk zijn alleen de achterveren om te ruilen/bouwen?
Valt wel mee, tegenwoordig moet je de koppeling intrappen om te kunnen starten, 1e versnelling is een betere keuze dan de handrem, gezien de kans op vastvriezen in de winter.Als ik de auto in de versnelling laat staan start vrouwlief de auto en eindigt binnen 1 seconde tegen de muur....
vertel???? dit kwartje valt niet bij mij...dat piepen bedoel je toch met de handrem dit kan verminder of zelfs weg genomen worden door aanpassing met VCDS
De dealer en Pon hebben ingezien dat het niet de juist set is en er zullen andere veren geleverd en geplaatst gaan worden. Lijkt er op dat het goed komt, zonder dit forum had ik van niets geweten.Daar gaat ie weer
Idd dan zijn de verkeerde veren weer gemonteerd en mogen niet op ene auto met starre as gemonteerd worden. Alleen achterveren vervangen word nooit gedaan en losse veren zijn vaak niet leverbaar of tegen een aardige meerprijs. Heb heel misschien een oplossing voor je probleem maar eigenlijk moet de dealer dat oplossen.
Piepen is toch mechanisch? Hoe kan je dat via VCDS weghalen. Tis een ouderwetse handrem...@MaXt0r heb van alles gezien maar voornamelijk Lease en zonder problemen. Al zet je hem tussen al je andere collega octavia´s geen hond heeft het in de gaten tot je er iets van zegt..
@lugolux78 dat piepen bedoel je toch met de handrem dit kan verminder of zelfs weg genomen worden door aanpassing met VCDS
Precies. Dat geldt trouwens voor wel meer mensen. Mijn auto, O3 GL, moet nog geleverd worden, maar heb ze wel gevraagd de juiste set te monteren op basis van de aslast zoals dat hier duidelijk is besproken.De dealer en Pon hebben ingezien dat het niet de juist set is en er zullen andere veren geleverd en geplaatst gaan worden. Lijkt er op dat het goed komt, zonder dit forum had ik van niets geweten.
Precies. Dat geldt trouwens voor wel meer mensen. Mijn auto, O3 GL, moet nog geleverd worden, maar heb ze wel gevraagd de juiste set te monteren op basis van de aslast zoals dat hier duidelijk is besproken.
Ben benieuwd. Ze wilden gewoon het aanbevolen setje volgens Pon monteren. Iets anders zou op eigen risico zijn? Doe mij nou maar de Eibachs die goed zijn. Anders kom ik toch weer terug.