Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Mototommy

Actief lid
Dit is wat er op m'n auto staat. Begrijp dus dat de verkeerde gemonteerd zijn.... Aan de andere kant staat het op zich wel goed zo. Iets lager zou mooier zijn.. Moest maar eens de dealer bellen....

Antera

Donateur

Volgens deze aslasten moet je de set E10-79-010-03-22 hebben. Bij fotos is het van belang op ene vlakke rechte ondergrond en het stuur recht anders krijg je altijd vertekend beeld.

Je hebt dus de verkeerde veren waardoor de auto voor hoger komt te staan dan deze zou moeten staan en dit komt ook het weg gedrag niet helemaal ten goed. Op de foto lijkt hij achter ook redelijk hoog te staan

Mototommy

Actief lid
@Antera. Zal van de week als het droog is nog een paar foto's maken. Zal sowieso even contact opnemen met de dealer. Die beloofde 3 cm verlaging en heb uitdrukkelijk gevraagd om de juiste veren.. Wordt vervolgd dus..

rouwehand

Senior Member
Wederom een dealer die het verkeerde setje eronder plaatst.
Ik houd mijn hart vast, maar ik heb i.i.g. het specifiek Eibach nummer (E10-79-010-03-22) in de offerte laten plaatsen.
Om achteraf geen discussie te hebben, ik wacht af.......

Antera

Donateur
Lang niet alle dealers accepteren dat omdat ze er dan niks op verdienen buiten de montage kosten, maar proberen kan altijd idd

Mototommy

Actief lid
Ik heb inmiddels contact gehad met de dealer. Aangegeven wat ze fout gedaan hebben. Ik hoor binnenkort van ze.. Afwachten dus..

Mototommy

Actief lid
Vandaag bericht gekregen dat het door de dealer wordt opgelost. Ze willen de juiste veren monteren. Vraag me alleen af of daarmee de auto nog lager komt te liggen..

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan