Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is wat er op m'n auto staat. Begrijp dus dat de verkeerde gemonteerd zijn.... Aan de andere kant staat het op zich wel goed zo. Iets lager zou mooier zijn.. Moest maar eens de dealer bellen....
Volgens deze aslasten moet je de set E10-79-010-03-22 hebben. Bij fotos is het van belang op ene vlakke rechte ondergrond en het stuur recht anders krijg je altijd vertekend beeld.
Je hebt dus de verkeerde veren waardoor de auto voor hoger komt te staan dan deze zou moeten staan en dit komt ook het weg gedrag niet helemaal ten goed. Op de foto lijkt hij achter ook redelijk hoog te staan
@Antera. Zal van de week als het droog is nog een paar foto's maken. Zal sowieso even contact opnemen met de dealer. Die beloofde 3 cm verlaging en heb uitdrukkelijk gevraagd om de juiste veren.. Wordt vervolgd dus..
Wederom een dealer die het verkeerde setje eronder plaatst.
Ik houd mijn hart vast, maar ik heb i.i.g. het specifiek Eibach nummer (E10-79-010-03-22) in de offerte laten plaatsen.
Om achteraf geen discussie te hebben, ik wacht af.......
Vandaag bericht gekregen dat het door de dealer wordt opgelost. Ze willen de juiste veren monteren. Vraag me alleen af of daarmee de auto nog lager komt te liggen..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.