Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

demaarten

Nieuw lid
attachment.php

Danzij Antera (Die de veren leverde) staat mijn RS nu ook op de hoogte waar hij moet op staan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

vw125

Forumguru
Ff een vraagje, ik heb gisteren iets ontdekt aan de onderkant van de wagen ter hoogte van de rechterachterspiraal.
Heb er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan en gekeken waarvoor het dient en ( of ) dit normaal is. Aan de linkerzijde is dit niet te zien.
Het gaat om een klein rubbertje dat onderaan waar de spiraal op gemonteerd is onderuit komt.
Iemand een idee waarvoor het dient?

Grtz Lesley

Bijlagen

• DSC_0141.JPG
    DSC_0141.JPG
    761,1 KB · Weergaven: 131

Joske

Forumguru
@vw125 : lijkt wel een waterafvoer dan? als ik de uitleg goed begrijp :)

1 kant wel en andere kant niet... :pieker: zou ik even bij je dealer passeren of het niet iets is dat vergeten zou kunnen geweest zijn in de fabriek.

andrehj

Forumguru
Interessante foto's. Hoe was het met de kofferbak? Was die vol of leeg? De achterbank lijkt op beide foto's in ieder geval leeg te zijn.
Wat wel opvalt is dat de verlaagde auto ook beladen (maar hoe zwaar is dus nog even de vraag) iets lager hangt dan de originele.

De achterbak zat helemaal vol (klein kiertje bovenin voor het zich vanuit de binnenspiegel). Achterbank zat de kleine dame en aan de andere zijde lagen de overige vakantie attributen. Wat vooral belangrijk is is dat de Eibachveren vrijwel niet doorveren. Deze liggen idd lager dan de originele veren, want dat is juist de essentie. De veren veren vrijwel niet extra door.... Ik ben er erg content mee! :thumbsup:

Bean77

Nieuw lid
@Skoda liefhebber 1 Dank je wel voor de foto's. De meeste had ik al eerder in het topic al gezien. Maar ik wist niet dat je auto hierbij al "volgepropt" was voor de vakantie. Geeft mij idd gelijk een erg goed beeld en weet bijna zeker dat ik na levering (helaas nog wachten tot november) deze erop ga zetten.

Bovenaan Onderaan