Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Complimenten met je race bkue, ik dacht dat alles zwart moest zijn , maar nu is hij represetatief en soortief, alleen binnen moet bij mij zwart liefst met zwarte hemelbeleding heel chique. Maar deze heb ik inmiddels op mijn buroblad staan. Hoe ga je de remklauwen rood maken?

1.4TSI

Actief lid
Zojuist nog op de valreep Eibach besteld. Dat is het enige voordeel van 6maanden wachten op je auto dat je het forum goed kunt lezen en dus besloten om voor die kleine meerprijs per maand de Eibach's te laten monteren? Nog twee weken wachten.. Iemand nog tips bij aflevering wat ik moet checken bij de dealer? Uitlijnen, originele veren in Eibach verpakking mee naar huis voor op zolder? ??

1.4TSI

Actief lid
De doos van de eibach veren voor de controle of de juiste gemonteerd zijn

Moet ik nog letten op een bepaalde code / type aanduiding? Van leasemaatschappij moet ik het bij de afleverende dealer laten installen anders had ik het graag bij jullie gedaan.

Kiekerjan

Forumguru
Zo. Afspraak gemaakt bij @Antera . Ik heb de Leidinggevende kunnen overtuigen van de voordelen van Eibach.

18-10 is het zover: fase 1 van de nieuwe look van mijn OC3. Volgend voorjaar op zoek naar een mooie zomerset!

micky

Forumguru
Moet ik nog letten op een bepaalde code / type aanduiding? Van leasemaatschappij moet ik het bij de afleverende dealer laten installen anders had ik het graag bij jullie gedaan.
Gewoon de dealer duidelijk maken dat veel dealers fouten maken mbt de aslast en de juiste set, dus bij binnenkomst auto, in de deur de aslasten laten bekijken en dan de JUISTE en bijbehorende set laten bestellen, idd altijd de gratis doos en originele veren meenemen, je weet nooit waarom :)

lugolux78

Forumguru
@lugolux78 , Oxxo vapor's zijn zoooooo petjes golf gti velgen :stop::deuk:

i_11338_975_0_61_1377084333_2004.jpg

Zit je mijn velgen nu af te zeiken?
Goed. Jouw mening.
Fijne avond en succes

adee

Senior Member
@lugolux78 Trek het je niet aan joh. Over smaak kun je heel lang twisten. Of het zin heeft...
Jij hebt velgen gekozen die jij mooi vindt en daar gaat het toch om?

Renzo4000

Forumguru
Mocht het niet duidelijk zijn, mijn post was ook met een knipoog bedoeld...iedereen moet zelf weten wat hij/zij met de auto doet. Het was meer als prikje naar @lugolux78 nav zijn eigen grapje.

Renzo4000

Forumguru
Lachen gieren brullen toch? Niet te moeilijk doen... er zijn andere dingen in de wereld waar er ons meer druk over (zouden) moeten maken nietwaar? :bloemen:

Frank

Forumguru
Ja wij vinden het extreeeem grappig dat "kom maar binnen met je knecht" niet kan (knecht is in "gekuisd vlaams" gewoon een helper van een stielman, zonder negatieve connotatie), en jullie dat vervangen door "kom maar binnen met je piet", wat gewoon heeeel fout is in een kinderlied in een dutroux-land....

Bovenaan Onderaan